Zijn inzicht in het verkeer is al niet altijd even alert
Destijds had mijn bijrijster haar E rijbewijs gehaald en nog was ik vaak diegene die achter het stuur zat. Na een tijdje had ik hier wel genoeg van en heb gewoon de zaakjes nu goed voor elkaar. Ik ben wel een doorrijder en geen treuzelaar maar hou wel afstand en schat alles vroegtijdig in. Rotondes neem ik altijd rustig en hou voldoende afstand. Waar je het inderdaad van op je heupen kunt krijgen is als er malloten zijn die je aan zien komen en besluiten vlak voor je auto+trailer even hun auto ervoor te gooien om er nog even langs te kunnen of van die dikke mercedes rijders die op smalle weggetjes vertikken om voor je aan de kant te gaan.

Ik rij ook heeeeel voorzichtig met trailer. Vooral omdat die van mij nou niet superdeluxe is
(nog wel goed natuurlijk!)
maar eenmaal weer thuis sprak ik de chauffeur aan dat ik vond dat hij wel erg ruig reed. Terwijl de bijrijder (overbuurman) zei dat ze juist erg rustig reden. Achteraf was het ook wel zo, maar het geeft wel aan hoe een paard op zo`n trailer staat en wat voor invloed het heeft als je dus al gewoon voorzichtig rijd. In bochten moeten ze zo mee "hangen" en denk eens bij het afremmen en optrekken. Het voelde toen alsof we 120 reden, terwijl het echt maar 80 was...