Loslopende honden op het wedstrijd terrein

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MNMN

Re: Loslopende honden op het wedstrijd terrein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 15:37

Het is toch een paardenconcours en geen hondenconcours? Ik vind het niet meer als normaal, om een hond aan de lijn te houden en in het winterseizoen niet mee te nemen in de foyer.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 16:06

Geeft niet hoor Lenontine !!

Inderdaad, ook dat soort dingen denken mensen vaak niet overna, niet zozeer voor de combinatie, maar meer voor het kind.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:29

curly2day schreef:
Geeft niet hoor Lenontine !!

Inderdaad, ook dat soort dingen denken mensen vaak niet overna, niet zozeer voor de combinatie, maar meer voor het kind.

En de honden (dus toch niet offtopic Knipoog )
Denk dat veel mensen weleens vergeten hoeveel er mis kan gaan als er een paard in paniek raakt, zowel voor ruiter als paard alswel voor de hond en eventueel de kinderwagen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:02

Fitzroy schreef:
Ga je dan ook langs het losrijdterrein rijden daarmee of bij de ringen?

Ring zal wel moeten tenzij ik een lezer mee kan nemen, maar dan kan kind ook met mijn vriend thuisblijven. Probleem is een beetje dat mijn vriend mijn groom is, en waar laat je dat kind dan weer iedere week? 'Eens een keer' willen de oma's best oppassen maar niet elke week en bovendien is het dan gelijk een weekend vanwege de afstand en het vroege opstaan.

*Tips van fanatiek wedstrijdrijdende moeders zijn welkom*

Verder zal vriend wel met de kleine bij de trailer (zomer) of in de kantine (winter) blijven, die geeft toch geen klap om paarden

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:35

Kreeg net de tip om het met draagdoeken te doen rond de ring en inrijterrein en de wagen dus in de auto te laten, was ik nog niet opgekomen. En nu maar hopen dat de kleine zo vriendelijk is om zijn kwek even dicht te houden Bloos