Concorde schreef:De éne persoon heeft het vet meer op de kont zitten dan de ander he.
Ik ben 1.75, weeg 60 kilo, maar pas prima op een Euroriding Luxor 18 inch. Nou maak je mij niet wijs dat mensen die dan echt stevig zijn in hetzelfde zadel passen, serieus niet. Hangt ook van het type zadel af, en er zijn ook zadels groter dan 18 inch.
Maar misschien is het toch een optie om tactisch (jaa, hoe zeg je zoiets nou zonder iemand voor de kop te stoten...) te brengen dat het waarschijnlijk een stuk eenvoudiger wordt als ze wat kilo's lichter is. Vet is immers gewicht waar je in verhouding erg weinig controle over hebt, het is een soort extra last die er maar een beetje bij aan hangt, dat maakt het niet makkelijker om je lijf onder controle te houden.
Is het een goede vriendin? Misschien kun je voorstellen om met zijn 2en een paar keer in de week een andere sport te gaan doen? Fitnessen, zwemmen, hardlopen?
Ik weet niet hoe jij dat doet maar de gemiddelde rijdt met een 17,5 inch en qua gewicht zou jij wel in een 17 inch moeten passen. Misschien vind jij het niet fijn om opgesloten te zitten!!! Ik heb een dikke kont maar ik pas wel in een 17,5..........