goeie handschoenen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: goeie handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:46

Hypofocus schreef:
Oeh, bekend probleem... Ik heb nu van Imperial Riding kunstleren handschoenen en die houden 't tot nu toe vrij lang vol!

die vond ik nou juist afschuwelijk. Eerste paar in 2 weken door, 2de paar in een klein jaartje, allebij op dezelfde plek .Eerste paar kon ik gelukkig zonder te betalen omruilen, zou een stikfout zijn geweest. Nou, geloof er niets van.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:43

Ik heb van die Leather Feel handschoenen, maar dat vond ik een drama in de zomer. Hele klamme handen kreeg ik daarvan en dat terwijl ik dus handschoenen droeg omdat ik nog last had van een gevoelige plek t.g.v. een blaar. De katoenen handschoentjes die ik voor een paar euro kocht verhielpen het probleem van klamme handen maar zaten niet lekker. Helaas had de ruitersportzaak in de buurt niets anders.
Tot ik wat verder weg ging kijken en daar heb ik Roeckl Solar gekocht. Die zitten met dit warme weer perfect en ik verbaas me hoeveel die dunne gaasachtige achterkant kan hebben. Vreesde dat ik ze na 2x stuk had getrokken, maar dat valt alles mee.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 18:14

ik denk dat ik die van Roeckl eens wil gana proberen, ook al vind ik dat daar een aardig prijs kaartje aan zit. maar beter dan om de maand handschoentjes kopen van 12 euro!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 17:05

Ik heb van Kieffer, zitten goed hoor. Ja En helemaal niet duur. Haha!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:50

ik rijd met wielrennershandschoenen..Daar zitten geen vingers aan en daardoor slijten ze (bij mij) ook minder snel..En het is natuurlijk lekker luchtig in deze tijd vh jaar Knipoog