Dat lapje van de Paardendrogist heb ik ook en ook die werkt heel goed!
Ik zou niet zelf iets gaan maken, aangezien je met meerdere dingen rekening moet houden. Oa dat het lapje niet tegen de neus gaat zitten als het paard inademt of drinkt etc. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik zou niet zelf iets gaan maken, aangezien je met meerdere dingen rekening moet houden. Oa dat het lapje niet tegen de neus gaat zitten als het paard inademt of drinkt etc.

Sappos schreef:Ik was vorige week een weekje weg en toen heeft niemand de neus(roze) van mijn vzpaardje ingesmeerd. Kom ik maandag terug even kijken is zijn neus knaloranje en keihard. Zo zielig. Nu smeer ik wel de hele tijd in met factor 30 het blijft hard en oranje lijkt zelfs alsof het een beetje gaat bloeden. Maar begin augustus ga ik 2 weken weg en als het nou nog steeds zo ziek heet is gebeurd het weer. Hij staat 24/7 in de wei zonder schaduw en ik denk neit dat de eigenaar zin heeft om elke dag heen en weer te gaan om zijn neus in te smeren (hij doet verder niks meer met het paard). Nu las ik in wat andere topics hierover over dat lapje wat je voor zijn neus kan hangen. Werkt dat echt zo goed en wat kan ik, behalve insmeren nog meer doen om zijn neus niet te laten verbranden? Het is echt sneu hij heeft er echt pijn aan.
Mleen1993 schreef:uierzalf helpt echt is ook verzorgend!
De korstjes zijn allemaal weg en hij is weer lekker zacht. Hoop dat het niet zo warm wordt als ik op vakantie ga.
.