Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Coby10 schreef:Ik ben een paar weken minder ver, maar heb inmiddels al wel een wat grotere rijbroek gekocht omdat mijn andere in de taille toch wel erg strak begonnen te zitten... Hopelijk kan ik daar nog een aantal weken/maanden (?) mee verder...

Lame schreef:Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Heb even in je profiel zitten spieken. Wat een geweldig mooie bruine rijlaarzen heb jij...*kwijl*..![]()
orionneke schreef:Hm als ik zo bedenk hoe kom je er in godsnaam op met zo'n dikke buik???
En ook denk ik van: gaat autorijden en dat soort dingen ook niet moeilijker?
) Talleke150 schreef:Is het niet gevaarlijk voor je ongeboren kindje als je van je paard zou vallen? ( ik heb er nl. (nog) geen ervaring mee)
Suzanne F. schreef:Talleke150 schreef:Is het niet gevaarlijk voor je ongeboren kindje als je van je paard zou vallen? ( ik heb er nl. (nog) geen ervaring mee)
Eeeeh ja je moet ook niet vallen he?
Citaat:Nou ik hoop dat ik niet te dik word. Ik ben nu 4 maanden maar je ziet echt nog niks, ja ik zie een heel klein bolletje komen maar iedereen vraagt waar ik de baby gelaten heb.
Ik hoop dus dat ik best lang door kan rijden. Tegen de tijd dat ik zo dik ben dat ik niet meer op het paard kan komen.... jee dan ben ik 8 maanden vermoed ik.
op het eind...
Maar ik neem aan dat de meesten wel op een vertrouwd paard stappen waarvan ze veelal het meeste wel in kunnen schatten hoe ze reageren etc..... liss schreef:ik was 34 kg aangekomen en woog 104 kgop het eind...
Citaat:Dit is mijn grootste nachtmerrie als ik ooit zwanger wordt....................is het bij jou weer langzaam aan terug gekomen op ouder gewicht?
Citaat:Brrr Liss daar moet ik niet aan denken, ben eigenlijk nog niks aangekomen. Ben van mezelf wat afgevallen door de beroerde 3 maanden. En baby weegt nog niet zoveel he.
Ik hoop toch echt op een bescheiden buikje hoor, heb van mezelf niet zoveel aanleg voor veel buik dus ik blijf hopen op weinig kilo´s erbij, dan baby eruit en weer in model op het oude gewicht.. *droomt*
Maar als je 6 maanden probleemloos kan rijden is ook al tof toch?