Ruuterbal op de Almelooooose

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:42

Ik heb zooo gelachen,
en trouwens ook een stijve nek

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 17:31

ik vond het ruiterbal ook errug gezellig. Jammer dat ik geen idee had hoe jullie er uit zien. Heb jullie dus geheid gezien zonder dat ik het door had. Heb aan het begin van de avond nog wel wat rondjes gelopen met Suzanne om jullie te zoeken, maar toen waren jullie er nog niet denk ik ofzo. Ach, het was ook wel super druk.

Die jongen met die krulletjes vond ik er overigens helemaal niet slecht uitzien. Dennis daarentegen vond ik echt een gladde. Wel met een erg leuke veewagen.

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 17:49

Vanessa schreef:
Die jongen met die krulletjes vond ik er overigens helemaal niet slecht uitzien. Dennis daarentegen vond ik echt een gladde. Wel met een erg leuke veewagen.

Haha grappig! Haha! Had het er juist met Karin over dat we die met die krulletjes maar eng vonden (maar wel erg lachwekkend, he Fitz) en dat Dennis nog wel meeviel.

Maar ja smaken verschillen, haha! *LOL*

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:35

Sjuimpje schreef:
Ik heb zooo gelachen,

Ja duh! moet je maar niet 3 keer gaan staan Misselijk Misselijk Misselijk

Maarre waar was nou dat ruiterbal waar iedereen het over had?? Schijnheilig Haha!
Ik heb het niet gezien hoor???
Hehe we hebben wel lol gehad of niet dat pruim!
En de volgende ochtend helaas geen arbeidspruim voor jou en ook geen middenpruim.........( ben benieuwd of je je dit allemaal nog kan herrineren)
Zo niet dan moet je maar effe een muts opzetten ofzo??? Knipoog

Die krullenbol was trouwens wel bi denk ik! al die meiden liepen als geile hondjes tegen hem aan te rijden! blegh! En idd fitz die stem! iekssssssss!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:56

obsession schreef:

Die krullenbol was trouwens wel bi denk ik! al die meiden liepen als geile hondjes tegen hem aan te rijden! blegh! En idd fitz die stem! iekssssssss!

Hahaha lekker detail weer Jes!

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:52

We hadden die krullebol en dennis uit moeten nodigen op bokt, Haha!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:24

Hmmm....wij hebben nog een schattig briefje van krullenbol op het kastje van onze Dennis gevonden!!!!! Knipoog
Met een cuty paardje erop getekend.
Hmmmm....jammer, heel, heel jammer van Dennis....eeuwig zonde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:31

Joleen, doe dat nou niet met die springruiter, als je een soa wil moet je het met een springruiter doen ( heb nog nooit een interresante gezien trouwens, helemaal niet als ze beginnen te praten, god wat een stelletje boeren, zonder enig zinnig woord. Peerd is het enige wat ze kunnen zeggen, ja en bier..........) Die lui doen het met iedereen, en al die meiden hangen er om heeen, als je een beetje eigenwaarde hebt begin je er niet aan.

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:41

Hebben wij rondjesj gelopen Vanessa??? Haha, daar staat me nou niks meer van bij, hihihihi Knipoog Haha!
En Dennis, jee, dat was zonde. En zo weet ik er nog wel een. Ik heb er ook een gezien,m die het wel was, maar het nog niet wist en voor de zkerheid een vriendinnetje had......

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:49

obsession"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Ik heb zooo gelachen,

Ja duh! moet je maar niet 3 keer gaan staan Misselijk Misselijk Misselijk
[/quote]

Whahahahahhahahahahaha! Arme Pruumke!

Citaat:
Maarre waar was nou dat ruiterbal waar iedereen het over had?? Schijnheilig Haha!
Ik heb het niet gezien hoor???

Ja vreemd, dat ruiterbal is mij ook helemaal ontgaan! Ik heb nog de hele avond aan Pruim gevraagd of zij wist waar het was, maar daar kwam niet echt een zinnig woord meer uit.... Wel iets anders... Misselijk Misselijk Misselijk

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:32

OK OK!

Het lag iig niet aan het ondergrondje!

(Met Dododoos eten halen:

Moi: "Hallo, ik wil graag een frikandel speciaal, 2 broodjes bal, een kaassoufle, een broodje kroket, een bakje vers fruit en 2 magnums"

Patattekesvrouwtje:"Huh, wat? Twee patat met?" Frusty )

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 13:05

Ja maar Suus... je had het dan ook wel tegen een echte Twentse hè! Knipoog

Lief patattekesvrouwke trouwens, een grote boze meneer wilde voordringen terwijl ik zeker wist dat WIJ aan de beurt waren. En dat vond het patattekesvrouwke ook, en toen liep die grote boze meneer nog bozer weg. *grijnzzzz* Haha!

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 17:52

suzanne schreef:
Hebben wij rondjesj gelopen Vanessa??? Haha, daar staat me nou niks meer van bij, hihihihi Knipoog Haha!
....

TJA, die Suzanne Lips are sealed

Ze heeft absoluut een leuke avond gehad, dat weet ik 100% zeker. Maar of ze de nacht ook leuk vond?????????

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 19:40

JAHA, Dennis en de krullebol!!!!!
En............................. Lips are sealed

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:46

De nacht na het ruiterbal was heel, heel bijzonder. Die vergeet ik niet gauw meer Knipoog

En ach...Dennis en het poedeltje...toch een lief stel? Sommigen van ons hadden Dennis met liefde willen bekeren. What a shame!!!!!!!!
Hij zei tegen een van ons, met een hand over haar rug glijdend:"Zal ik jou eens wat vertellen schat....ik ben zo gay als wat!!!!"
Soms is het echt zonde van zo;n jongen. Er liep er nog zo een rond, dat je dacht: oliebol...waarom valt die op mannen, wat zonde!!!!!!

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 21:50

sjees, vinden jullie die dennis nou echt zo bijzonder, kom op he, laat hem lekker gay zijn.
Wat een afgang trouwens he. Hij zal er wel lol om hebben gehad Haha!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:05

Ik niet!!!!!!!! Maar iemand anders wel.
Ik vond iemand anders, die minstens zo gay was en 1000 keer beter reed wel echt een zonde dat ie is overgestapt naar zijn eigen soort.
Als ik niet zelf een lekker lieverdje thuis had, dan had ik zijn veewagen wel eens willen zien, hahahahaha!
Maar ja, die zal ook wel op Dennis vallen enne.....oliebol, dan gaan al die leuke kerels er met al die leuke veewagens vandoor, haha!

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:43

SUZANNE!!!! oh nee, jullie willen niet weten wie ze nou bedoelt.
Zoals ik al in Almelo zei. Als je met hem wat zou beginnen zou iedereen denken:'"aaah, die arme meid heeft met een gay, en ze weet het zelf nog niet" hahahahaha. Okay, hij reed super en zijn paarden waren ook niet mis.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 22:46

hmm ik weet dus ook al over wie het gaat... Hij had idd erg leuke knollies onder zijn kont!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:24

Hij had zeker donker haar en kwam uit Limboland?

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:32

ze hebben daar toch ook nog gevochten is het niet? Of is dat buitengeweest?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:42

Ja zekers,
maar volgens mij viel het wel mee, het was net drie man achter mij en er vlogen geen bloedspetters om mijn oren ofzo.