Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kees1983 schreef:hahaha ja dat zit ook op rubbere laarzen ja, maar op de ariats en das toch geen banketstaaf type laars.
ik vind dat juist wel fijn en mooier dan die vieze rubbers erom heen.
oosterhoff schreef:Heb jij je laarzen ook terug gebracht?
) Maar goed, daar kan Cavallo zelf niks aan doen natuurlijk. In elk geval kwam ik er niet door om de laarzen terug te laten sturen en heeft Cavallo dankzij de ruitersportzaak ook niet de kans gekregen om de fout te herstellen.Urielle schreef:oosterhoff schreef:Heb jij je laarzen ook terug gebracht?
Ik ben terug gegaan naar waar ik ze gekocht had en daar verrekten ze het gewoon om iets voor me te doen, omdat ik ze 'al wel' een half jaar had, en ik reed er dagelijks verschillende paarden mee. Er werd me destijds verweten dat ik ze vast en zeker niet goed onderhouden had (terwijl ik echt tot in het overdrevene netjes ben op mijn spullen) Maar goed, daar kan Cavallo zelf niks aan doen natuurlijk. In elk geval kwam ik er niet door om de laarzen terug te laten sturen en heeft Cavallo dankzij de ruitersportzaak ook niet de kans gekregen om de fout te herstellen.
Na een scene geschopt te hebben waar je U tegen zegt (en daar hou ik helemaal niet van) heb ik met een fiks bedrag bijbetaling (waar ik ook een ander paar laarzen voor kon hebben) een nieuw paar gekregen. Waar dus prompt hetzelfde mee gebeurde...
Daar ben ik ook weer mee terug gegaan, zelfde gezanik. Uiteindelijk hetzelfde voorstel als de vorige keer waar ik niet mee accoord ging.
Weer een tijd met chaps en schoenen gereden of rubber laarzen. Uiteindelijk via een andere zaak nog eens geprobeerd met Cavallo en toen was ik het zat.
kees1983 schreef:kan iemand me eigelijk vertellen of de rundleren van cavallo erg hard zijn?? net zoals pertie's?
die vond ik vreselijk met inlopen!!!!

ArGieVai schreef:mijn cavallo's heb ik nu 1,5 jaar, na 1 dag lopen waren ze bijna helemaal ingelopen, ze zitten heerlijk en zijn mooi, ben er zeer tevreden mee!!
Elisa2 schreef:Ik heb Cavallo Talent of winner,maar ik ben wel tevreden.inlopen was een hell,en de zool laat nu wat los.Maar ik heb ze al 3 jaar en enorm veel gebruikt.
kees1983 schreef:Hallo,
graag hoor ik jullie ervaringen over de cavallo laarzen.
ik ben een beetje aan het uitzoeken wat ik wil maar daar heb ik jullie hulp bij nodig.
ik hoor het graag.........
groetjes
(ja ook in de zomer) waren welliswaar te groot bij de teen, maar de kuit paste prima en heb er nog een jaar mee gereden tot ik van een bokker mijn 2e paar kocht. ook geen idee welk type. zij had ze 3 jaar gehad, maar na een paar weken had ik ze nog verder ingereden(verder ingezakt) en zaten ze perfect... maar ja.. toen viel het hakje eraf en had al eens een nieuwe zool onder laten zetten en maar besloten om nieuwe te kopen.
AstraGirlie schreef:Ik heb de Cavallo Winner, super laars, alleen hebben ze de kuit te groot gemeten grrr
Maar al bij al, blijven ze stevig, makkelijk in te lopen, en zalig om mee te rijden. Ook blijven ze mooi zwart zonder slijtage bij mij.