Wachten na proef

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Wachten na proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 14:32

vroeger waste mijn oma met de hand, die klaagde ook niet.
En een menwedstrijd is eigenlijk niet te vergelijken met een spring of dressuurwedstrijd! Zeker SGW niet, dan blijf je vaak het hele weekend en met springen ben je soms in 70 seconden klaar!
Fijn dat het nog zo kan bij het mennen, maar als de concurentie groter wordt zul je merken dat ook daar het ons kent ons gevoel zal gaan verdwijnen!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 14:37

Ik wacht liever ook niet te lang. Als we coupons "meteen" krijgen wacht ik daar op. Anders neemt clublid wat laat moest starten ze mee. Ten eerste rij ik nooit in de prijzen, dus dat is geen aanleiding. Ten tweede ben ik afhankelijk van mijn vader, die gaat met me mee. Hij heeft het erg druk en houdt niet van paarden, als ie er dan ook nog de hele dag moet omlopen kan ik mijn wedstrijden vergeten.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:46

Amondi, er zijn ook wedstrijden met alleen dressuur of zelfs alleen vaardigheid, dan ben je net zo snel klaar als de mensen onder het zadel. SMW is niet te vergelijken, maar daar had ik het niet over.
Dat de sfeer anders wordt door meer concurrentie is onzin, het is net hoe je je opstelt tov. je omgeving. Als jij naar een wedstrijd gaat om er een leuke dag van te maken krijg je die, je kletst wat met je buurman op het parkeerveld...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 05:27

@sjonniej, ik bedoelde er niks verkeerd mee, ik ben ook wel bij menwedstrijden en dan zie ik ook dat het daar anders gaat dan bij een dressuurwedstrijd. Maar dat wil niet zeggen dat ik het een beter viind dan het ander. En zo lees ik wel jullie berichtjes.
"bij mennen is het veel beter en gezelliger"

Anders ben ik met je eens, maar beter? Bij een dressuur wedstrijd zal ik altijd met de buren kletsen, proppen uitlenen, water delen etc. Alleen zijn die wedstrijden zoveel groter dan een menwedstrijd dat je vaak zelfs aangemoedigd wordt om je trailer naar huis te brengen om ruimte te maken voor de latere starts. het is nog al een verschil, 25 starts of 250!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 09:10

meestal wacht ik op als ze eventueel de punten of coupons eerder uitdelen..
Heb ik die ontvangen of niet. breng ik tussendoor het paard naar huis (ook mijn paard heeft het niet zo met trailers) en ga ik zelf later terug om andere mensen te bekijken en te wachten op de punten en eventuele prijsuitreiking!