jury, die ik van vroeger ken geef raar commentaar! mening!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: jury, die ik van vroeger ken geef raar commentaar! menin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:30

abcde schreef:
typfouten komen door te snel typen!! lijkt me dat je daar niet uit op kan maken wat voor leeftijd iemand is????

was niet teleurgesteld ik was geirriteerd door de opmerking, resltaat was prima, dus dat was het niet. ik blijf erbij dat hoe het op dat moment uit haar mond kwam, het zeker niet aardig of goed bedoeld was! maar goed ben het alweer vergeten want heb een prima weekend achter de rug alweer l2 +5 in 1 weekend!

door dit slappe gelul heb ik je profiel maar eens bekeken en aan de foto's te zien ben je inderdaad nog een broekie.
hoop voor je dat degene die jouw dat commentaar gaf hier op bokt dit leest dan kan ze je misschien de volgende keer nog even flink toespreken

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 18:42

ze kan anders beter springen dan ik

abcde

Re: jury, die ik van vroeger ken geef raar commentaar! mening!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 21:06

jammer flurk dat je zulke nutteloos commentaar geeft, jij bent vats heel veel wijzer!!

weet niet amondi of ik heel veel beter dan jou kan springen!
als jij het zegt!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:23

Flurk schreef:
abcde schreef:
typfouten komen door te snel typen!! lijkt me dat je daar niet uit op kan maken wat voor leeftijd iemand is????

was niet teleurgesteld ik was geirriteerd door de opmerking, resltaat was prima, dus dat was het niet. ik blijf erbij dat hoe het op dat moment uit haar mond kwam, het zeker niet aardig of goed bedoeld was! maar goed ben het alweer vergeten want heb een prima weekend achter de rug alweer l2 +5 in 1 weekend!

door dit slappe gelul heb ik je profiel maar eens bekeken en aan de foto's te zien ben je inderdaad nog een broekie.
hoop voor je dat degene die jouw dat commentaar gaf hier op bokt dit leest dan kan ze je misschien de volgende keer nog even flink toespreken

Woh? Jij hebt een Fjord los in de duinen lopen? 1 met papier neem ik aan? Daar heb ik pas respect voor! Ook ben je FNRS jury; betekent dit dat je zelfs de proeven met galop al mag jureren? Voor mensen zoals jij, daar neem ik echt mijn pet voor af! Overigens getuigt jouw manier van communiceren in dit topic wel van hoog niveau!!

Overigens behoort elke zin: dat is een regel die begint na een voorgaande punt, te beginnen met een hoofdletter!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 05:25

Ik heb even geTemd, misschien kunnen jullie ontopic blijven?

abcde, je had haar beter om uitleg kunnen vragen ipv een topic op Bokt te openen maar volgens mij is je dat nu wel duidelijk Haha!

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 08:03

inderdaad fitzroy, en talented, dat vond ik ook!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:38

Het was idd beter geweest even te vragen wat de jury nu bedoelde. Nu is het alleen maar speculeren.

Mij lijkt dat er hier verder weinig uitkomt met in elkaars profiel te kijken enz.
Daarom een slotje