Welshcobfan schreef:- personeel die je pony beter denken te kennen dan jijzelf
ja idd, o heb je er zo eentje dan moet je dit of dat nemen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Welshcobfan schreef:- personeel die je pony beter denken te kennen dan jijzelf
Esmeralda schreef:Welshcobfan schreef:- personeel die je pony beter denken te kennen dan jijzelf
ja idd, o heb je er zo eentje dan moet je dit of dat nemen.Nee hoor dat past daar echt niet op.
Hallo, van wie is dat en wie bepaald wat er op komt!!!!
Welshcobfan schreef:Esmeralda schreef:- personeel die je pony beter denken te kennen dan jijzelf
ja idd, o heb je er zo eentje dan moet je dit of dat nemen.Nee hoor dat past daar echt niet op.
Hallo, van wie is dat en wie bepaald wat er op komt!!!!
Citaat:Als er zo'n wichtje van 18 staat met een air van "ik weet er alles van" maar uiteindelijk geen verstand van zaken heeft.
Citaat:'Ik denk dat de instructrice beter zelf even langs kan komen. Zij zal er vast meer verstand van hebben.'
Da's toch niet normaal, of ligt dat aan mijZe heeft de hackamore toen terug gehangen, vriendelijk bedankt en gezegd naar ruitersportzaak B te gaan want daar mag je wel kopen wat je graag wilt.
Van verkoopsters die uit de hoogte doen tegen jeugd en zich niet de moeite doen om te helpen krijg ik ook schijt. Je vraagt naar iets en dan word het uitgelegd alsof je een kleutertje bent dat iets alláng had moeten weten... Grrrr
TeQuiero1 schreef:Naar aanleiding van een gesprek die met iemand had vraag ik me dit af:
Waar erger jij je nou aan als je een ruitersportzaak binnen loopt? Wat zijn jou slecht ervaringen met een debetreffende ruitersportzaak?
TeQuiero1 schreef:hahaha jij snapt hem, de reacties die hier worden gezegt daar had ik dus moeite mee om me zo tegen de klant op te stellen. (ligt t dus niet aan mij)
Welshcobfan schreef:in groningen zat altijd zo'n zaak met een oud vrouwtje, die echt vreselijk aan je ging plukken als je een rijbroek past. Zat ze de hele tijd aan die rijbriek te trekken offie wel goed zat