Ik had mijn dochter al opgegeven voor diverse concoursen en toen pas de overschrijving door laten voeren, de verenigingen een mailtje gestuurd dat per 1 juli uitkomt voor de andere verenging en niemand die er moeilijk overdeed
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tarah5 schreef:Ik heb me nu dus opgegeven voor een paardrijwedstrijd, en gewoon handmatig op de oude coupon geschreven dat ik voor een andere club start.
Lielle schreef:Tarah5 schreef:Ik heb me nu dus opgegeven voor een paardrijwedstrijd, en gewoon handmatig op de oude coupon geschreven dat ik voor een andere club start.
dit is dus niet toegestaan. Was al gezegd, maar wilde het nog even benadrukken.

Bonny4life schreef:ik kreeg vandaag deze mail,
Wanneer u wilt overstappen naar een andere vereniging moet u ervoor zorgen dat de oude vereniging u afmeld. Wanneer de oude vereniging u heeft afgemeld kan de nieuwe vereniging u weer aanmelden. Wanneer de nieuwe vereniging u aanmeldt kunnen ze gelijk de startkaart activeren onder hun vereniging. U krijgt dan van ons een nieuwe startkaart.
U kunt ten alle tijden overstappen naar een andere vereniging. Dit hoeft niet perse per 1 januari van het nieuwe jaar. U moet duidelijk met de oude en nieuwe vereniging afspreken per wanneer u overgeschreven wilt worden. Dit om er voor te zorgen dat de overschrijving zo soepel mogelijk verloopt.
Wanneer u zich wilt inschrijven voor een wedstrijd onder de nieuwe vereniging moet u aan de organiserende vereniging vragen of het goed is dat u eerst "oude" coupons opstuurt en deze dan omruilt op de wedstrijddag zelf. U mag niet meer gebruik maken van de oude coupons wanneer voor de nieuwe vereniging gaat uitkomen.
*maar wat ik nog niet snap, ze gaan mij dus per 1-1-07 uitschrijven, kan mijn nieuwe vereniging dan wel voor november al alles aanvragen zodat het 1 januari 07 ingaat?? bedankt alvast.
Bonny4life schreef:ik hoop dat dit niet zo is... en anders wanneer zou het dan slim zijn om me af te melden voor mijn huidige club?
groetjes Roelinda.
ACSM schreef:Gelukkig maar!!! Nu ff afwachten of het allemaal goed komt.....
daantjuhhh schreef:Ik wil ook wisselen.
Ik ga dat op de volgende manier doen:
Ik stuur 1 oktober een brief naar mijn vereniging dat ik naar een andere vereneging wil per 1 januarie.
En zorg dat ik per 1 januarie bij de andere vereniging lid ben!
Dat regel ik dan ook al in oktober..