Ervaringen Petrie Perfect

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Panthera
Berichten: 35
Geregistreerd: 22-08-01

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:27

Heb 5 jaar met mijn Petrie Perfect gedaan, toen liet de coating pas los..... Heb er veel plezier van gehad en ze nog een hele tijd als trainingslaars gebruikt. Eindelijk kon ik het vorige week over mijn hart verkrijgen ze maar eens in de container te gooien.

Nijn
Berichten: 8555
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 17:05

Bedankt voor de reacties, morgen ga ik bij divoza kijken of ze me in het echt ook bevallen i.p.v. alleen op de plaatjes en vraag ik naar de service als de coating los laat.

Showtime_
Berichten: 4515
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:09

Hey ik heb ze al 4 jaar en zien er uit of ze nog geen jaar zijn en ik loop er elke dag op + rijden en onderhoud ze niet echt supe rnu ik een tijdje geen wedwstrijd heb gereden maar ze blijven mooi, wat mij betreft een aanrader, zeker doen voor dat geld.

Moska

Berichten: 3429
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:19

Ik heb ze nu ruim 3,5 jaar en doe er niet overdreven zuinig mee, poets ze alleen voor de wedstrijd en heb ze verder dagelijks aan. Alleen in de zomer is het soms lastig aantrekken omdat de binnenkant dan nog nat van het zweet is. Maar dankzij mijn moeder heb ik daar sinds vorige week geen last meer van! De oplossing? Talkpoeder!!!! Echt super ideaal!

Mocht ik in de toekomst toe zijn aan nieuwe laarzen weet ik niet of ik weer petrie neem, ik kijk soms wel eens in de winkels, maar heb het idee dat de dikte van het leer (ook van de perfect) een stuk minder is geworden en dat de laars daardoor ook slapper wordt en minder slijtvast is. Maar voorlopig zien de mijne er nog super uit! Wel idd de hakken laten vervangen en af en toe de balijnen laten stikken, maar wat wil je ook, heb ze dagelijks aan.

_RobinA_

Berichten: 1423
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Louisendorf (Bedburg-Hau)

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 22:01

Maris89 schreef:
Unika schreef:
Bij mij liet de coating ook los, terwijl ik ze wel goed onderhouden heb. Ik heb nu de Petrie Derby, en die bevallen wel heel goed!


Petrie en Derby zijn 2 verschillende merken Tong uitsteken .

Klopt, maar het model Petrie Derby bestaat ook want die laarzen heb ik namelijk Haha! Staat tenminste zo in de zool van mijn laarzen Tong uitsteken Als dit niet bestaat mag iemand mij gaan uitleggen waarom het dan wel zo in mijn laarzen staat Knipoog

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:57

de petrie derby bestaat niet meer.
hij heeft wel altijd bestaan, maar het merk derby heeft daar protest tegen gemaakt en vandaar dat nu de naam veranderd is.

_RobinA_

Berichten: 1423
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Louisendorf (Bedburg-Hau)

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 14:02

Oh zo, nu snap ik het Haha!

Nijn
Berichten: 8555
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 13:38

Petrie Perfect wordt het denk ik niet, het is misschien beter om nog 100€ te sparen voor een laars waarbij je iets meer ''zekerheid'' hebt.
Mocht ik er 1 kopen wordt het zeker niet bij divoza, die hadden net zo min verstand van de laarzen als ik zelf.

Colt

Berichten: 2011
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Assen

Re: Ervaringen Petrie Perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:45

Oh dat is jammer. Maar et is zeker wel belangrijk dat ze weten waar ze het over hebben met de maten opnemen etc.
Ik kan je wel een goede zaak aanraden hier in Drenthe Knipoog