peeskappen tijdens wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

Re: peeskappen tijdens wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:32

oosterhoff schreef:
superwoman schreef:
Wannneer je met kalkoenen "moet" rijden, vind ik het echt geen overbodige luxe. Daarbij zou je ook kunnen denken aan steekproeven...ipv iedereen controleren...

Op welke plekken vind je wondjes als je praat over het aantikken van kalkoenen? Ik ben er niet bekend mee.

wij hebben een paard gehad die uitgleed, en met 5 hechtingen in zijn voorbeen terug naar huis kon. dóór een stift

[edit] was wel op het voorterrein van het springen, mét uiteraard bescherming om, maar het kan dus wel

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 07:42

patries_kjp schreef:

wij hebben een paard gehad die uitgleed, en met 5 hechtingen in zijn voorbeen terug naar huis kon. dóór een stift

[edit] was wel op het voorterrein van het springen, mét uiteraard bescherming om, maar het kan dus wel

Ik geloof ook wel dat het kan maar ik vraag mij af of een peesbeschermer tegen stiftaantikken ed helpt. Bij jullie iig niet.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 07:50

Aan de eene kant denk ik je hebt hartstikke gelijk, maar aan de andere kant denk ik, ik denk dat de ury of wie dan ook zoiets heeft van je pony gaat beter lopen als die peesjes om heeft maar iid, wimoeten wel een cap op en alles en het paard niks Scheve mond

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 08:07

oosterhoff schreef:
Ik geloof ook wel dat het kan maar ik vraag mij af of een peesbeschermer tegen stiftaantikken ed helpt. Bij jullie iig niet.

De pezen zijn het kwetsbaarst, dus die moet je iig beschermen. Springschoenen erbij en dan ben je aardig veilig. Een paard hoeft maar 1 rare beweging te maken met die stiften en je hebt al gauw brokken.