MaRcIaNo schreef:maar ik mag toch wel mijn verhaal doen wat ik er van vind!
Ja natuurlijk, maar daar mogen anderen dan toch ook op reageren?!?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MaRcIaNo schreef:maar ik mag toch wel mijn verhaal doen wat ik er van vind!
KarinvdM schreef:Ik vind dat je wat zit te zeuren...
Met als gevolg dat we daar nog 3 kwartier konden thee leuten, zonnebrand smeren etc. Maar voor hetzelfde geld had ik weer moeten zoeken. Een aantal routebeschrijvingen vergelijken lijkt me logisch als je ergens vreemd heen moet. En extra vroeg weg ook.
Ook was er geen enkele ringmeester voor 8 ringen, hingen nergens de startlijsten en was er geen plek om te zitten na de wedstrijd (natuurlijk kan niet iedereen tegelijk zitten, maar er waren ong. 10 picknickbankjes voor alle mensen die er waren)*
grootte concoursen duren áltijd lang, moet je rekening mee houden
groot concours = hele dag weg
Anne_GTI schreef:Die ruiters van tegenwoordig zijn niets meer gewend. Vroegah in mijn ponytijd ging je met z'n allen om half zeven met de vrachtwagen weg en was je blij als je om half zeven 's avonds weer thuis was. Je reed 1x dressuur, 1x springen, 1x achttal en 's middags stond je nog rustig een uur in een parade.
Moraal van dit verhaal: wees blij dat de parade's afgeschaft zijn en loop niet te zeuren.
En het was altijd gezellig .... Vindt t best snel als je je punten binnen een uur heb. Op Hoofddorp had ik om 8 uur prijsuitreiking en had gestart om half 6 en 6 uur. Nou ff voetbal gekeken (WK tegen Ivoorkust) met de rest van de club nog ff wachten op prijsuitreiking en ik was om 21.00 uur thuis ofzo
hoe je niet metteen kwaad te worde
Gomir schreef:Misschien iets minder mopperen op een ander en zelf eens wat meer doen binnen een wedstrijdorganisatie.
MaRcIaNo schreef:maar ik vind het ook lekker om nog een half dagje voor mezelf te hebben!