Chaps verkeerd om aan!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

taffy

Re: Chaps verkeerd om aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:09

grappig dat je hier een topic over opend Lachen
het was mij ook al opgevallen
de fotograaf/modellen hebben daar natuurlijk geen verstand van Clown

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:14

Hahaha, lekker dom zeg, maar nog lang niet zo dom als een foto die ik laatst ergens zag, waarbij iemand de strijklappen verkeerd om had gedaan (die met klittenband, dat zag er pas raar uit!). Ga 's even op internet speuren of ik die foto nog kan vinden... Haha!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:19

Och, 't kan nog erger hoor: ik kwam jaren geleden op een wedstrijd een keer een kennis met zijn dochter en pony tegen. Hij had de peesbeschermers omgedaan bij de pony. Hij had ze alleen niet aan de achterkant van de voorbenen gedaan, maar aan de voorkant! Hahaha, 't was net of die pony met scheenbeschermers rondliep! Haha!

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:21

Roxx schreef:
Och, 't kan nog erger hoor: ik kwam jaren geleden op een wedstrijd een keer een kennis met zijn dochter en pony tegen. Hij had de peesbeschermers omgedaan bij de pony. Hij had ze alleen niet aan de achterkant van de voorbenen gedaan, maar aan de voorkant! Hahaha, 't was net of die pony met scheenbeschermers rondliep! Haha!

Dat had iemand een tijdje geleden met een onderlinge springwedstrijd op onze manege ook Tong uitsteken

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:23

Roxx schreef:

Proest!!! Nou, toen ik die dingen voor het eerst om moest doen heb ik heel subtiel aan iemand die er verstand van had gevraagd hoe ze precies moesten zitten, haha.... ik dacht "dat zal mij niet gebeuren..." Bloos

edit: dit is al wel wat jaartjes geleden hoor Knipoog

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 16:24

Jaa inderdaad, ik zie het heel vaak. echt dom joh Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:05

Dat je er op let en je het opvalt...maar indd niet al te slim van Divoza Nagelbijten / Gniffelen

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 23:31

Tjaaa dit had ik inderdaad ook gespot Nagelbijten / Gniffelen Belachelijk gewoon..

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 23:45

Heel typisch, want in de advertentie van Lidl en de Loesdau (duitse Divoza) zie je het ook vaak..
Laatst bijgewerkt door co2 op 27-06-06 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 23:49

beetje raar dat die mensen van de reclamefolders dat niet begrijpen, hoe lekker makkelijk zit t als je de rits of klittenband aan de binnekant doet? lijkt me niet echt prettig ofzo

ginniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 06:58

Ik heb het makkelijk met mijn chap's die rits hoort van achter Ja

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 21:33

haha ginniej das idd wel handig Ja

Mijn enige reactie is ook: jeetje wat ontzettend stom... dat gaat toch irriteren en dan is toch het hele effect van die dingen weg???

Iemand énig idee waarom ze eventueel aan de binnenkant zouden moeten zitten? Sies wat waren de argumenten dan van haar??

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 07:19

Silviabol schreef:
haha ginniej das idd wel handig Ja

Mijn enige reactie is ook: jeetje wat ontzettend stom... dat gaat toch irriteren en dan is toch het hele effect van die dingen weg???

Iemand énig idee waarom ze eventueel aan de binnenkant zouden moeten zitten? Sies wat waren de argumenten dan van haar??

Voor het oog...dat je niet tegen de rits en klittenband aan keek. Maar op mijn oude chaps zat zelfs versteviging aan de binnenkant. Als op een rijbroek zeg maar. Dus dat gaat dan ook niet meer op.