het was mij ook al opgevallen
de fotograaf/modellen hebben daar natuurlijk geen verstand van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Roxx schreef:Och, 't kan nog erger hoor: ik kwam jaren geleden op een wedstrijd een keer een kennis met zijn dochter en pony tegen. Hij had de peesbeschermers omgedaan bij de pony. Hij had ze alleen niet aan de achterkant van de voorbenen gedaan, maar aan de voorkant! Hahaha, 't was net of die pony met scheenbeschermers rondliep!
Roxx schreef:Och, 't kan nog erger hoor: ik kwam jaren geleden op een wedstrijd een keer een kennis met zijn dochter en pony tegen. Hij had de peesbeschermers omgedaan bij de pony. Hij had ze alleen niet aan de achterkant van de voorbenen gedaan, maar aan de voorkant! Hahaha, 't was net of die pony met scheenbeschermers rondliep!

Belachelijk gewoon..

Silviabol schreef:haha ginniej das idd wel handig
Mijn enige reactie is ook: jeetje wat ontzettend stom... dat gaat toch irriteren en dan is toch het hele effect van die dingen weg???
Iemand énig idee waarom ze eventueel aan de binnenkant zouden moeten zitten? Sies wat waren de argumenten dan van haar??