Startlijsten.nl storing - een uitleg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 08:44

Heb zelf eigenlijk niet gemerkt dat er een storing was, maar ik wil toch even zeggen dat startlijsten een topsite is! Ook ik ben medeverantwoordelijk voor een redelijk populaire website en weet hoe veel tijd, geld en inspanning er in gaat zitten. Ook weet ik hoe bot sommige mensen soms kunnen reageren en hoe frustrerend dit is.

Dus zeg ik het nogmaals... ik vind dat jullie het helemaal top doen! startlijsten.nl is super betrouwbaar met een uptime waar sommige websites nog een puntje aan kunnen zuigen.

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 09:14

Ik vind dit hele fijne reacties, bedankt!
De site te koop aanbieden aan de KNHS gaat niet lukken, want zij hebben 1,2 miljoen euro te besteden voor hun ICT-project (ja hoor, de contributie moet omhoog omdat we anders negatief uitkomen...) en daar zijn ze absoluut niet zuinig mee.
Er is o.a. een projectleider aangetrokken die niets met de paardenwereld heeft die waarschijnlijk ook niet goedkoop zal zijn. En tel daar de rest van de kosten maar eens bij.
Het zou me dan ook niks verbazen wanneer de contributiekosten komend jaar weer omhoog gaan...

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:27

Op zich vind ik het niet zo gek dat de KNHS het zelf wil doen hoor. Sneu voor jullie natuurlijk, omdat jullie er al heel veel tijd en dergelijke in gestoken hebben, maar zij zullen toch een wat "officielere" look en feel er aan willen hangen.

1.2 miljoen euro lijkt me wat veel voor alleen de startlijsten functionaliteit, maar ik kan me voorstellen dat er mischien nog wel andere dingen onder hun ICT project valt.

Ik vind het persoonlijk wel positief dat de KNHS zich openstelt voor dit soort zaken.

Voor jullie site natuurlijk erg jammer, maar ik denk dat als de KNHS site eindelijk gaat lopen je gewoon erg trots moet zijn dat je het tussenliggende gat succesvol hebt opgevuld.

CarolineP

Re: Startlijsten.nl storing - een uitleg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:35

Probeer je niets aan te trekken van die paar halve zolen.

Uit de reacties merk je wel dat startlijsten.nl zeer op prijs wordt gesteld. Sterker nog : wat moeten we zonder?????( hoe ging het vóórdat startlijsten er was? grapje).

Niet opgeven dus!!!!!

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:17

Ik ben super blij met Startlijsten.nl. Het is gewoon ideaal dat je constant wijzigingen kan bekijken, en dat ook verenigingen zonder website hun startlijsten zo op internet kunnen publiceren.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:15

Degene die die dreigmails heeft gestuurd, die zou je toch?! Altijd kunnen we gewoon op startlijsten en als er 1 x stroring is, meteen dit?! Ik kijk nu niet eens meer in de P&S voor de wedstrijden, ik gebruik startlijsten daar wel voor, veel makkelijker, heb je ook meteen een adres enzo. Toppiesite!

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:23

Staan de wedstrijden in P&S dan . Dat gebruik ik ook never nooit meer.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:15

Kitty schreef:
De site te koop aanbieden aan de KNHS gaat niet lukken, want zij hebben 1,2 miljoen euro te besteden voor hun ICT-project

Daar doe je niet zoveel mee als je kundige mensen moet aantrekken, en ook nog eens flink moet investeren in hardware..........

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:45

CGJ12 schreef:
Kitty schreef:
De site te koop aanbieden aan de KNHS gaat niet lukken, want zij hebben 1,2 miljoen euro te besteden voor hun ICT-project

Daar doe je niet zoveel mee als je kundige mensen moet aantrekken, en ook nog eens flink moet investeren in hardware..........

Die organisatie kan helemaal niet omgaan met kundige kritische mensen.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:55

CGJ12 schreef:

Oh kom op zeg... Hoeft toch niet meteen een geclusterde Sun bak met Oracle, vet support contract te zijn en een legertje snelle ontwikkelaars te zijn?

Bij nader inzien, nu ik het heb uitgektikt is dat waarschijnlijk precies waar de KNHS voor gaat... Waar kan ik solliciteren?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:00

Liever wel Manic........

Ga morgen ff de knhs bellen hoeveel consultants ze nodig hebben

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:02

Ja liever wel, anders hebben ze mischien 0.02% downtime... *gasp* en tsja, we weten inmiddels hoe een aantal sportieve ruiters kunnen reageren als ze niet bij de goodies kunnen

Dreigmail naar de KNHS

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:03

Oh, en PS, laat me dan even weten waar ik mijn cv naar toe kan sturen... Ermelo lijkt me best leuk

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:10

Pipo schreef:
Liever wel Manic........

Als er consultants aan te pas moeten komen mag de komma in 1,20 miljoen gelijk verplaatst worden.........

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:14

CGJ12 schreef:
Pipo schreef:
Liever wel Manic........

Als er consultants aan te pas moeten komen mag de komma in 1,20 miljoen gelijk verplaatst worden.........

Wil jij niet gedetacheerd worden bij zo'n clubje

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:20

Pipo schreef:

Ik heb voor een paar dagen al een opmerking geplaatst over de "Josti-band".........
....... en dat mag ik NIET herhalen geloof ik. Er schijnen nogal veel humorloze Josti-fans mee te lezen..............
Dan maar niet hè ?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:22

CGJ12 schreef:
Pipo schreef:

Ik heb voor een paar dagen al een opmerking geplaatst over de "Josti-band".........
....... en dat mag ik NIET herhalen geloof ik. Er schijnen nogal veel humorloze Josti-fans mee te lezen..............
Dan maar niet hè ?

Pben staat vrij toch

En Hans Teeuwen mag het ook

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:28

Pipo schreef:
Pben staat vrij toch

Dat dacht Suzanne ook........ en je wéét waar dáár van gekomen is.........

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 23:39

CGJ12 schreef:
Pipo schreef:
Pben staat vrij toch

Dat dacht Suzanne ook........ en je wéét waar dáár van gekomen is.........

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 00:35

Graag een klein beetje ontopic blijven dames en heren. Het lijkt hier FA wel

Ik heb ook weinig meegekregen van de storing(kon er niet opkomen, maar dacht dat het aan mijn computer lag).
Ik vind startlijsten echt een superuitvinding, zowel als ruiter als als secretariaat!

De KNHS zal ongetwijfeld zelf ooit wel een keer wat gaan ontwikkelen, maar dat zal vast nog wel even duren. En het zou me ook niet verbazen als verenigingen daarvoor extra moeten gaan betalen...

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 06:24

Zat me eigenlijk gister te bedenken dat het best mooi zou zijn als ze iets met een soort van digitale coupons zouden gaan doen. Kun je die dingen ook gelijk afschaffen (maarja, dan gaat er weer een hap inkomen af)

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 09:01

Ja maar wat dacht je dan van mensen die geen computer hebben? (zoals mijn instructrice)

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:20

Die bellen jou, of je even wilt kijken

venga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:25

dreigmailtjes? Wat een idioten!
Startlijsten is net zo'n fijne site en de storing is mij niet opgevallen! Ik hoop dat jullie het werk nog lang volhouden, en dat de adverteerderskosten toch de lading gaan dekken!

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:56

Ik vindt startlijsten.nl ook super gemakkelijk, dus ik vindt dat jullie moeten blijven want wat goed is moet je niet veranderen..