Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Altijd kunnen we gewoon op startlijsten en als er 1 x stroring is, meteen dit?! Ik kijk nu niet eens meer in de P&S voor de wedstrijden, ik gebruik startlijsten daar wel voor, veel makkelijker, heb je ook meteen een adres enzo. Toppiesite!
. Dat gebruik ik ook never nooit meer. Kitty schreef:Ik vind dit hele fijne reacties, bedankt!
De site te koop aanbieden aan de KNHS gaat niet lukken, want zij hebben 1,2 miljoen euro te besteden voor hun ICT-project
CGJ12 schreef:Kitty schreef:Ik vind dit hele fijne reacties, bedankt!
De site te koop aanbieden aan de KNHS gaat niet lukken, want zij hebben 1,2 miljoen euro te besteden voor hun ICT-project
Daar doe je niet zoveel mee als je kundige mensen moet aantrekken, en ook nog eens flink moet investeren in hardware..........
CGJ12 schreef:Daar doe je niet zoveel mee als je kundige mensen moet aantrekken, en ook nog eens flink moet investeren in hardware..........

Pipo schreef:Liever wel Manic........
Ga morgen ff de knhs bellen hoeveel consultants ze nodig hebben
CGJ12 schreef:Pipo schreef:Liever wel Manic........
Ga morgen ff de knhs bellen hoeveel consultants ze nodig hebben
Als er consultants aan te pas moeten komen mag de komma in 1,20 miljoen gelijk verplaatst worden.........
Pipo schreef:
Wil jij niet gedetacheerd worden bij zo'n clubje

CGJ12 schreef:Pipo schreef:
Wil jij niet gedetacheerd worden bij zo'n clubje
Ik heb voor een paar dagen al een opmerking geplaatst over de "Josti-band".........![]()
![]()
....... en dat mag ik NIET herhalen geloof ik. Er schijnen nogal veel humorloze Josti-fans mee te lezen..............
Dan maar niet hè ?

Pipo schreef:Pben staat vrij toch
CGJ12 schreef:Pipo schreef:Pben staat vrij toch
Dat dacht Suzanne ook........ en je wéét waar dáár van gekomen is.........
dus ik vindt dat jullie moeten blijven want wat goed is moet je niet veranderen..