Welke rijhandschoentjes op concours?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:10

Jep ik heb ook die Roeckls, en ook de zwarte voor thuis.

loulou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:17

secricible schreef:
die handschoentjes vna Loulou heb ik ook ghead, vond het ROTdingen. Heb eerste paar na een week kunnen ruilen, waren kapot in de naden van mijn vingers waar de teugels zaten. Nieuw paar gekregen en dit is op precies dezelfde plek kapot gegaan. Voor mij niet meer hoor.

heb ik geen last van

rijd er nu denk ik 3 jaar mee. in de winter heb ik ze zowiezo elke dag aan. 'in de zomer ook regelmatig. doe gemiddeld iets meer met een jaar met die handschoenen (heb het nu dus over de zwarte, met de witte doe ik veel langer omdat die natuurlijk ook veel minder gebruik)

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:18

Ik doe maar 3 maande ofzo met een paar handschoenen. Dat is wel iets dat jammer is .

Shiirley

Re: Welke rijhandschoentjes op concours?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:23

ik heb witte rijhandschoentjes van Chamberlain (weet niet of ik het goed schrijf ) maar ze zitte echt heerlijk, en sluiten goed aan.
en mn teugels glijden niet uit mn handen . ook zijn ze niet duur, ik heb ze trouwens denk ik meer als een jaar en er is nog niets aan kapot.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:21

Ik heb Roeckl light en grip. Die zijn echt heel erg fijn. ik heb ook nog leren van Global.

BiancUgo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:38

ik heb ook de Roeckl light en grip en de leren hiervan en de allernieuwste die uv doorlaten als de zon schijnt heerlijke handschoen zijn het je betaald er idd iets meer voor maar ik heb er zeker wel een jaar lang plezier van..

Villa

Re: Welke rijhandschoentjes op concours?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:58

ik heb ook Roeckl light en grip handschoentjes echt heerlijk zijn ze Ik had eerst ook nog witte hh Domy suède maar die worden wel heel snel lelijk vind ik.

Feetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:44

IK heb ook Roeckl Light and Grip. Wit voor wedstrijden en zwart voor trainingen.
Alleen die witte zijn eigenlijk iets te groot

Maarja, het liefste rijd ik nog altijd zonder handschoenen!