voorpluk invlechten of los?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:00

het mag allebei..
bij een fries moet je 'm wel loslaten, maar bij Jessy maak ik er altijd een knotje van

DendroFleur

Re: Vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 21:34

ACSM schreef:
Ik heb de voorpluk loshangen... en wel een hengstenvlecht. Hij heeft dan ook een enorme voorpluk, vlechten lukt niet!

Je avatar spreekt je tegen

Bij mijn Kwpn-er met een chique koppie vlecht ik de voorpluk netjes in maar mijn appaloosa met een dikke lange manendos krijgt een hengstenvlecht en een lekkere stoere losse wapperende voorpluk

ACSM

Re: voorpluk invlechten of los?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 05:47

je hebt gelijk.... het is een keer gelukt om in te vlechten.... Als ik het nu weer probeer, dan gaat het altijd los en wordt het zo'n bult. Vind het wel mooier ingevlochten. Alleen hij schudt dat met z'n hoofd en dan gaat het beetje bij beetje los.
Had trouwens toen wel een 9 voor verzorging!!!

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 09:03

Ik heb bij mijn merrie ook 1x knotjes geprobeerd. Maar ze zijn dan zo dik dat ze allemaal tegen elkaar aan liggen en zakken gelijk uit. Dus al mijn werk was voor niets.

SMN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:04

ligt aan het hoofd van het paard
bij een fries zou ik ze los laten .

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 09:41

Ik heb een KWPN-er en zodra wij op concours gaan, gaat die voorpluk in een knot Haha!

Als je een Fries hebt met een mooi hoofd zou je de voorpluk best in kunnen vlechten. Je kan de voorpluk ook loslaten, helemaal als hij niet zo'n mooi hoofd heeft, maar wel een mooie pluk haar Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:11

antwoord is inmiddels bekend en verdere discussie voegt niet veel meer toe dus een slotje