wedstrijdbloes??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:55

Snap de hele heisa voor een blouse niet....vind ze vreselijk zitten en nog erger is dan als je iemand ziet wiens jasje te krap zit en daar piept dan die witte blouse doorheen!

Ik start al jaaaaren gewoon met een zwart t-shirt onder mijn jasje, niemand die t ziet en voor mij fijner om in te rijden!

Oh en zomertenue doe ik niet aan, dan start ik net zo lief niet. Ik hou mn jasje altijd aan!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 23:16

ik heb een geruite blouce en merk tegenwoordig dat de jury's wel minder streng worden.

2 jaar geleden was het erg heet (boven de 30 graden, gekke werk i know) op concour, ik starte ergens helemaal vooraan in de ring en had net gesprongen. (reed middagprogramma) ik dus nog losrijden in mijn blouce. Zit ik op mijn paard me plastron te strikken en wil net me jasje aantrekken. Komt er een jurylid voorbij om naar zijn auto te gaan. vraagt ie aan me in welke ring ik rijd. ik het nummer noemen zegt ie: Trek uit dat jasje en rijd maar gewoon in je geruite blouce het is veel te heet. Maar doe dan ook je plastron af want dat wappert er ook maar bij

Toen heeft heel onze ring gewoon in zijn gekleurde blouce gereden. Dat wist iedereen zo, want het was kring, dus iedereen kende elkaar

2 weken geleden was ik springen op concour en was perongeluk ook opgegeven voor het dressuur. Ik had helemaal geen witte handschoenen bij (zelfs geen dressuurtuig. heb met springtuig gereden )
ik mijn excusses maken bij de jury en vroeg of ik ook met mijn bruine handschoenen mocht rijden. Geen probleem.

Nu zie ik hier dat dat dus altijd mag

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:50

Ik heb zelf een champagne kleurige blouse, met lange mouwen. 2 jaar geleden was het wel verplicht als je zonder jasje wilde starten om dan lange mouwen te hebben. Ik vind voor die 2 keer 6 minuten, onzin om zonder jasje te willen starten. Even de kiezen op elkaar Ik vind overigens zo'n blouse wel handig, je kunt je plastron er op vast zetten.

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:27

Ik heb een dressuur t-shirt lekker stretch en wel met een opstaand boordje. Ook al mag je in zomer tenue dan ga ik evengoed in mijn jasje, dat vind ik gewoon veel mooier.

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 21:50

dus jullie weten zeker dat je ook met korte mouwen mag starten in zomertenue?
niet dat ik dan een keertje volgende keer sta en dat ik met lange mouwen moet starten

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 22:01

yep

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 06:32

Wat een gemekker over het zomertenue

Ik rij met deze temperaturen los in een topje en schiet vlak voor de proef snel even mijn rijjas aan, ziet er hardstikke netjes uit, en daarna kan ie weer uit, die 12 minuten bikkel ik wel even door

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:17

Is het nou zoveel moeite om die proeven te rijden met een wedstrijdjasje?

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 18:53

Het gaat niet om de moeite, je mag er voor kiezen om in zomertenue te starten, het hoeft niet!
en als je voor zomertehue kiest, moet je zorgen dat dat dan klopt.
maar natuurlijk, als je daar geen zin in hebt mag je ook gewoon in jasje starten.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:12

ik ben blij dat je met korte mouwen mag starten als het heel warm is! ik wist dat niet dus goed dat dit topic er is

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 23:13

beantsje schreef:
Het gaat niet om de moeite, je mag er voor kiezen om in zomertenue te starten, het hoeft niet!
en als je voor zomertehue kiest, moet je zorgen dat dat dan klopt.
maar natuurlijk, als je daar geen zin in hebt mag je ook gewoon in jasje starten.

Ik bedoelde met moeite meer waarom nou die 2 keer 6 minuten zonder jasje te willen rijden? Tuurlijk is het warm maar het staat wel netter en het hoort er gewoon bij. Ik heb altijd met jasje gereden en dat zal ik ook blijven doen, dan maar even de kiezen op elkaar