Ik bewaar echt niet alles! Ik heb weleens een hoop kleine spulletjes via internet geruild tegen een tweedehands deken. Maar dan moet je net het geluk hebben dat iemand dat wil doen. Anders misschien toch op internet zetten en er een bedrag voor vragen in 1 koop. Krijg je er misschien ook niet veel voor, maar ben je er toch vanaf. Verder zijn er misschien nog wel kinderboerderijen ofzo in je omgeving die nog blij zijn met dit soort kleine spulletjes.
Oude paardrijspullen gooi ik weg, of ik geef ze weg aan mensen die het nog kunnen gebruiken.
kosseh
Geplaatst: 19-02-13 22:44
Meestal gaat het de prullenbak in. Koop niet zo vaak nieuwe spullen dus meestal is het echt op voor dat ik het vervang. Veder geef ik het weg.
ikkeniet
Geplaatst: 21-02-13 20:46
Is het nog bruikbaar en ziet het er goed uit, dan zet ik ze op marktplaats. Nog bruikbaar maar niet mooi meer, dan gaat het naar een stichting. Anders is de kliko een goede vriend
Tot nu toe heb ik nog niks dat ik weg wil doen, maar als ik dat wel heb, ben ik van plan het aan het olde manegepeerd te geven. Dat is een stichting die oude manegepaarden opvangt en een goed pensioen geeft, omdat deze anders naar de slacht moeten. Zij verkopen oude paardenspulletjes om zo wat bij te verdienen, dus ik wil het graag aan hen geven.