wormenkuur

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: wormenkuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 10:12

Of Topicstarter Haha!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 17:27

kan ook..maar 'tis toch tegenstander in dit geval Tong uitsteken?

zo beetje erg offtopic Tong uitsteken

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 00:09

cissy schreef:
@Armaris, als je eens wist hoeveel mensen dom met hun paarden omgaan.... Huilen
maar ze moeten het ergens leren en daar is bokt uiteraard een groot hulpmiddel bij (alhans, dat zou het kunnen zijn).....

Veel te veel om allemaal te kopieëren maar heb het gelezen Knipoog
1ding is zeker,je kan perfect eender welk wormenkuur geven,je hoeft daarvoor niets na te gaan Knipoog

Ik vind een wormenkuur 1 van de belangrijkste dingen ivm de verzorging van het paard.
Vooral een veulen moet zeer goed in het oog gehouden worden,zeer kwetsbaar beestje.
Ik vind het dan ook ten zeerste jammer dat veel mensen hier weinig over weten(ik bedoel in het algemeen).Zeker als er een DA bij betrokken is.

Bovendien heb ik ook in mijn post vermeld dat het bot klinkt,aanvaard het als een soort excuus voor mijn harde antwoord.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 00:12

Cassidy schreef:
Als de eigenaresse het paard zelf heeft ingereden denk ik zomaar dat ze weet dat ook een veulen een wormenkuur nodig heeft. Als je dingen vraagt om zelf te leren is komt dat heel anders over dan dat je doet voorkomen dat je de (halve) eigenaar bent van een paardje die door je onkunde lijdt. Ik denk zomaar dat Armaris dat bedoelde.

In het vervolg kun je, mocht je ooit zelf een paard hebben en ergens vragen over hebben, altijd contact met de Dierenarts opnemen...

Je hebt deels gelijk Lachen
Ik vraag ook dingen op bokt,niets mis mee lijkt me en ik ben ook hard aangepakt en heb er zeer veel uitgeleerd.

Deze beginpost kwam op mij over alsof TS de eigenaar is maar eigenlijk gewoon 'dom' is(sorry voor deze woordgebruik)en aan een veulen begon vooraleer er iets deftig van te weten.
Na al wat meer uitleg van de TS begreep ik dat het haar veulen niet is,sorry daarvoor maar dat wist ik niet.

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 08:44

Oké dan Knipoog.Maar toen die werd geboren en we gingen plannen waar en wanneer ze op de wei zoudengaan staan ging ik het vragen Knipoog.zo 'dom' ben ik dus ook weer niet hoor Knipoog.Hij is in een kliniek geboren omdat,ja lang verhaal Knipoog.En als het goed is heeft hij daar al een aantal dingetjes gekregen.