Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
denice schreef:ojee,
mijn pony staat rondom op ijzers maar geen kalkoengaten.
toch maar even aan de smit vragen. kan hij die erin boren of moet hij dan helemaal nieuwe ijzers?

Ik laat haar binnenkort ook achter beslaan
alette schreef:Ik draai ook altijd proppen (kalkoenen) in als ik op wedstrijd ga. Ik heb al een aantal keer gezien dat paard en ruiter onderuit gingen omdat ze geen proppen hadden. Nou, ik wil het risico niet lopen..
even offtopic: @ saffier (of iemand anders die het weet): wat voor schroefjes om je propgat af te sluiten? Dat klinkt wel heel handig. Evt. via pm.
Pardon schreef:@ Saffier: Ik ben ook erg benieuwd naar de schroefjes die de gaten afsluiten. Het schoonmaken is namelijk altijd een rotklus!
* joycie17 schreef:Lynnlovesyou er bestaan inderdaad van die dingen alleen zijn ze behoorlijk prijzig en versies je zo ook vrij snel heb ik naar horen zeggen.
Die van mij staat niet op ijzers (ik start L1 bijna L2) en ben ook nog evne niet van plan ze op ijzers te zetten. mijn paard maakt het niet veel uit hoe de ondergrond is en loopt doordat ze jaren alleen op het land heeft gelopen hier ook erg goed op. Mocht ik m1 starten en het geeft me nog geen fijn gevoel dan laat ik ijzers zetten en stiften in draaien.
ik zou als ik ijzers onder heb altijd stiften indraaien want anders ga je lekker glijden is mijn ervaring met mijn vorige paard.