verkeerde been lichtrijden met van hand veranderen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:44

Mij is ook altijd geleerd om aan het eind van je diagonaal van been te wisselen. Maar als jij ervoor en erna weer moet doorzitten lijkt het mij logisch dat je dan op het buiten been gaat rijden van de richting waar je na het hand veranderen op moet...Snap je me nog? Maar is het wat een paar anderen hierboven ook al zeggen...

Maar het zal idd wel aan de jury liggen wat hun het liefste zien...

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:49

Shalimar schreef:
Mij is ook altijd geleerd om aan het eind van je diagonaal van been te wisselen. Maar als jij ervoor en erna weer moet doorzitten lijkt het mij logisch dat je dan op het buiten been gaat rijden van de richting waar je na het hand veranderen op moet...Snap je me nog? Maar is het wat een paar anderen hierboven ook al zeggen...

Maar het zal idd wel aan de jury liggen wat hun het liefste zien...

Waarom is het logisch om op het nieuwe buitenbeen te gaan lichtrijden als ik toch weer moet doorzitten? Ik vind het logischer om op het oude been te gaan lichtrijden, want als ik al aan het lichtrijden zou zijn, had ik ook op de diagonaal op het oude buiten been gezeten, je wisselt immers pas aan het einde van de diagonaal.
Bovendien gaan veel mensen al enkele passen voordat ze de diagonaal oprijden lichtrijden en dan hoor je dus ook op het op dat moment goede been licht te rijden.