Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Karl66 schreef:Wat ik dus niet snap is dat die manege dat liet gebeuren, volgens mij dekt echt geen enkele verzekering een ongeluk als je dit soort zaken niet voor elkaar hebt.
Als die mensen geen verstand van paardrijden hebben, kan je het hun niet kwalijk nemen dat ze niet weten wat de risico's zijn, dus had de manege moeten ingrijpen. Geen cap, niet rijden, tv-programma of niet,
Onassa schreef:Karl66 schreef:Wat ik dus niet snap is dat die manege dat liet gebeuren, volgens mij dekt echt geen enkele verzekering een ongeluk als je dit soort zaken niet voor elkaar hebt.
Als die mensen geen verstand van paardrijden hebben, kan je het hun niet kwalijk nemen dat ze niet weten wat de risico's zijn, dus had de manege moeten ingrijpen. Geen cap, niet rijden, tv-programma of niet,
Heb hier niets aan toe te voegen, ik denk er exact hetzelfde over!

zo'n programma hoord juist het goede voorbeeld te geven,en van die manege/stal waar ze die paarden vandaan hadden/hebben vind ik het ook slecht dat ze zonder CAP en zonder BEGELEIDING naar buiten mogen ,kom op hé zo'n paard hoeft een keer te schrikken en weg zijn ze allebei als er beginners op zitten
mistral schreef:
Maar het stomme is dat hij wel met een cap op, op de foto staat