Bijrijdster gaat starten..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:09

Met mijn bijrijdpaard betaal ik alles zelf.
Omdat de eigenaresse van het paard geen vervoer heeft en wij wel, rijden we ook zelf.

madelief88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 13:27

Leuk om dit te lezen, ben ook van plan te gaan starten met mijn bijrijdpaard.
Ben wel van plan alles zelf te betalen, en en trailer zl ik niet vaak nodig hebben, elke maand is er een wedstrijd op het terrein.

mirkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 13:43

Ik denk inderdaad dat 50/50 wel een fijne regeling is

Vooral omdat jij graag wil dat het paard gaat, en dat meisje wil het ook heel graag.
Dus je wilt het allebei, dan betaal je er ook allebei voor.

Als alleen jij het zou willen (net zoals bij mij de eigenaar, naja ik vind het niet erg hoor, wel gaaf juist!!!) dat het paard op wedstrijd uitgebracht wordt. Is het ook logisch dat jij ervoor betaald.
Mij motiveerd het wel om er ook hard voor te werken, omdat hij er juist voor betaald. Ik weet dat ik nu op iemand anders zak 'teer' en ik zou me knap banketstaaf voelen als ik me er dan niet voor inzet.

Als alleen je bijrijder op wedstrijd wil dan vind ik het ook logisch dat zij er alleen voor betaald

Ik vnid het dus ook aan de situatie liggen

Rafiki8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 09:59

mirkip schreef:
Ik denk inderdaad dat 50/50 wel een fijne regeling is

Vooral omdat jij graag wil dat het paard gaat, en dat meisje wil het ook heel graag.
Dus je wilt het allebei, dan betaal je er ook allebei voor.

Als alleen jij het zou willen (net zoals bij mij de eigenaar, naja ik vind het niet erg hoor, wel gaaf juist!!!) dat het paard op wedstrijd uitgebracht wordt. Is het ook logisch dat jij ervoor betaald.
Mij motiveerd het wel om er ook hard voor te werken, omdat hij er juist voor betaald. Ik weet dat ik nu op iemand anders zak 'teer' en ik zou me knap banketstaaf voelen als ik me er dan niet voor inzet.

Als alleen je bijrijder op wedstrijd wil dan vind ik het ook logisch dat zij er alleen voor betaald

Ik vnid het dus ook aan de situatie liggen

Inderdaad!
Ik ben blij dat zij graag met hem wil starten, ben zelf niet zo fanatiek op dit moment (werk, opleiding) en als je bijrijder er dan mee wil starten is dat helemaal mooi! Door haar les ik ook weer een uur per week bij de zelfde instructrice wil wel dat hij op dezelfde manier gereden wordt.