12 juni oefencross Ede

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 10:54

De oefencross van ede is een eitje.. Maar wel leuk op eens te rijden. Je moet gewoon voor het cross lopen of 's morgens vroeger komen, of de dag ervoor gaankijken. Neem wel altijd ( vooral als je de eerste keer loop) een anderhalf uur in je berekening mee voor het cross lopen...

Enne: ik kom ook rijden, met 2 paarden in de L. Als je een grote gele vrachtwagen ziet staan, ben ik dat!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 14:22

Merel Blom schreef:
De oefencross van ede is een eitje.. Maar wel leuk op eens te rijden. Je moet gewoon voor het cross lopen of 's morgens vroeger komen, of de dag ervoor gaankijken. Neem wel altijd ( vooral als je de eerste keer loop) een anderhalf uur in je berekening mee voor het cross lopen...

Enne: ik kom ook rijden, met 2 paarden in de L. Als je een grote gele vrachtwagen ziet staan, ben ik dat!

Hee Merel,

Ik kan je alleen met dit paard op de lijst vinden:

217Merel Blom Galderzicht’s Gondo LR. Gunterstein Breukelen U 2 15.16 18.00 18.30

Ik zal zeker even naar je kijken!!!

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:47

Hee Merel,

Ik kan je alleen met dit paard op de lijst vinden:

217Merel Blom Galderzicht’s Gondo LR. Gunterstein Breukelen U 2 15.16 18.00 18.30

Ik zal zeker even naar je kijken!!![/quote]

Klopt, omdat het ene paard niet rad was geweest, is ie niet ingeschreven,.. Dus ik zal bellen of ze nog plek hebben, en anders moet ik kiezen wie ik mee neem.

Verder neem ik ook een frankrijkpony mee om de dressuur te oefenen Haha!

Enne: frankrijk was echt heeeeeel erg cool. Vet mooi en een geweldig coole cross. En heel erg vet. Mooie bodem, mooie hindernissen, technisch en soms groot. Heel gaaf. Beide pony's hebben een foutloos rondje gelopen, ik was in de 1 ster beste buitenlander en beste nederlander, en de 2 ster had ik 11e prijs en was ik beste nederlander... Dus was voor mij een super wedstrijd.. Heel erg gezellig ook met de selectie!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 18:05

Janneke had 3 weigeringen op hindernis 5, een soort coffin. De eerste boom sprong bij wel, maar hij wilde absoluut niet over de sloot heen, hoewel die helemaal niet breed was ofzo.....veel pony's keken er raar op, misschien omdat je ineens in de schaduw kwam en de sloot wit geverfd was.... Verward je weet nooit wat die beesten zien, maar altos wilde niet meer in de buurt komen! Katja had daar ook een weigering

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 18:36

De meeste mensen hadden zich een beetje verkeken op hindernis 5. Ze hadden zich niet gerealiseerd hoe snel ie kwam, in wat voor schaduw hij stond en hoe moeilijk het gat voor de pony was.. Maar dat van Janneke was wel onverwacht..

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 11:04

ik moet woensdag 12 juni om 18.12 uur (oefen) crossen

zaterdag 15 juni moet ik groomen
mijn lesgeefmens moet dan met lazy (lazer G) 9.17 dressuur 12.28 springen en 12.58 crossen
en met pino (gino) 13.59 dressuur 16.56 springen en 17.26

we gaan waarschijnlijk met de vrachtwagen en die valt heel erg op(groot, lelijk, wit met rode en zwarte strepen). ik zal de foto van de vrachtwagen nog een keer opnieuw uploaden want die doet het niet meer omdat endoria eruit heeft gelegen

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:44

dan heb je er toch nog 1,5 uur tussen zitten dus da gaat toch nog wel?

ik ben zelf trouwens heel makkelijk te herkennen want ik rijd een fjord en die zie je niet zo veel bij cross Haha! iemand die ik ken gaat ook op der fjord maar da verschil zie je wel want zij is dikker (de fjord en het meisje Haha! )
en die fjord springt ook nie echt geweldig

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 21:28

we gaan niet met de vrachtwagen (jammer genoeg) maar met de trailer, maar kijk maar uit naar een fjord, met grijs dekje, kunstof zadel, bontje om de singel en pesoa bit moet te vinden zijn dacht ik Haha!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 20:15

Reddy007"]
[quote="loulou"]dan heb je er toch nog 1,5 uur tussen zitten dus da gaat toch nog wel?

[/quote]

haha ja maar jij meot de 12e en ik de 15e
!
[/quote]

ja da snap ik

[quote="Reddy007 schreef:

mare ik bedoel dat ik tussen me dressuur en springen nooit de cross nog ene keer kan lopen, als je bekijkt dat ik ook nog naar de DA moet, ff wat eten(voor me diabetes) en nog ombouwen!
dus ja!

oke dan is 1,5 uur wel kort want met cross lopen ben je wel ff bezig en dan ook nog naar de DA.
cross goed onthouden dan maar Haha!

veel succes

en welk nummer ben je dan kan ik kijke of ik je zie

_Anja

Re: 12 juni oefencross Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:26

Ik wil me ook inschrijven voor die cross!!
Heeft iemand een site of foto's ofzo van vorig jaar of dit jaar van het parcours?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:57

Er zijn een aantal topics over gestart, maar omdat de zoekmachine het niet doet kan ik je daar zo niet aan helpen.
Op de site van Ede zelf staan ook foto's van vorig jaar.
http://www.cic-ede.nl/

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 15:03

Bedankt !!! Haha!
Waren het foto's ( die je mij gestuurd hebt) van de oefencross?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 15:07

je hebt wel een heel oud onderwerp opgedoken! Informatie over Ede staat op de site die Scum noemt, en daarnaast ook op www.sgw-eventing.nl