Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik kan dus nooit thuis eerst het proefje gaan oefenen, want dan gaat hij op de wedstrijd bij AX binnenkomen al 5 meter voor X op de rem, omdat hij weet dat hij moet halthouden. Dit oefen ik dus thuis op een andere letter
Ook weet hij dat het serieus is, voelt hij natuurlijk aan mij, beetje spanning, en daar heeft hij geen zin in en dan is hij niet meer voor het been en gaat zelf oefeningen verzinnen of springt bijvoorbeeld verkeerd aan in galop. Leuk
Ik oefen nu in het weiland, waar hij geen aanleuning heeft, wat hij wel in de bak heeft, en hij moet dus extra op mij letten, wat ik van hem vraag
Verder hou ik hem constant bezig, zodat hij niet de kans heeft om iets uit te vreten. Dus veel overgangen en oefeningen vragen, misschien heb je hier iets aan. Vonnie84 schreef:Goh, een bekend probleem. In m'n laatste proef was die van mij ook weer zo. Je kan dan drijven tot je een ons weegt. Op een gegeven moment gaf ik hem een tik (dan maar op 1 onderdeel wat punten minder) en wat doet meneer: bokt een keer lomp naar de zweep en kakt nog verder in.
Het enigste verschil met jullie is dat ik weet dat ik in de proef anders ga rijden. En ik kan daar niets aan doen. Zodra ik mag beginnen, gaat er bij mij een knop om.
Vandaag heb ik wedstrijd en ik ga het eens proberen met (natuurlijke) kalmeringsmiddelen. Eens kijken of dat bij mij kan helpen.
Watch_Me schreef:Vonnie84 schreef:Goh, een bekend probleem. In m'n laatste proef was die van mij ook weer zo. Je kan dan drijven tot je een ons weegt. Op een gegeven moment gaf ik hem een tik (dan maar op 1 onderdeel wat punten minder) en wat doet meneer: bokt een keer lomp naar de zweep en kakt nog verder in.
Het enigste verschil met jullie is dat ik weet dat ik in de proef anders ga rijden. En ik kan daar niets aan doen. Zodra ik mag beginnen, gaat er bij mij een knop om.
Vandaag heb ik wedstrijd en ik ga het eens proberen met (natuurlijke) kalmeringsmiddelen. Eens kijken of dat bij mij kan helpen.
Hier heb ik ook last van,zodra ik een proef moet rijden,gaat er een knop bij mij om.
Blando kakt ook zo lekker in..Ik had hem eerst met inrijden super voor elkaar..Ben de bak ingedraaft,heb hem een klap verkocht.En toen liep ie super
.
Moska schreef:Mag ik vragen wat voor kalmeringsmiddel dat is? Ik heb er zelf ook een beetje last van namelijk....