Ik heb de Cavallo Weltmeister. Het enige probleem is dat ik tot nu toe met die dingen nog niet alleen op 't paard kom (1.67 ofzo). Maar ze lópen al heeeeeeeerlijk! Ze staan ook bekend om hun goede voetbed en dat men er uren op kan lopen. En als je ze goed onderhoud denk ik dat ze heel lang meegaan.
Ik heb smalle voeten en kuiten en ik heb ook Cavallo's Mijn laarzen zijn op maat gemaakt. Ze rijden erg lekker.
Heb ze wel veel minder vaak aan, nu ik Mountain Horse laarzen erbij heb. Van die laarzen vind ik het niet erg als ze vies worden of verslijten, van mijn Cavallo's vind ik dat zonde
ik heb ook cavallo winner, ik vind het fijne laarzen! ik heb ze nu bijna 2 jaar ofzo en ze zien er nog goed uit! wel een beetje ingezakt, maar ja bij welke laars gebeurt dat nou niet??
RosalieV
Geplaatst: 02-06-13 11:11
iemand ervaring met cavallo rijlaars junior met rits en zonder veteraan?
Lindor92
Geplaatst: 03-01-18 18:20
Mag ik dit topic omhoog schoppen? Hoe zijn nu de ervaringen met Cavallo laarzen?
Hij heeft als wedstrijdlaarzen nog steeds de winners, zullen nu 10 jaar oud zijn. Alleen zelf ritsen in laten zetten. Mijn winners zijn nog steeds origineel en net zo oud.
Ook heeft hij voor dagelijks gebruik de winterlaarzen, en die draagt hij het hele jaar rond. Alleen nu een keer de hakken van vervangen, want meneer sloft teveel...
Lindor92
Geplaatst: 03-02-18 00:08
Heb mijn Cavallo laarzen binnen. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen. Ze zitten nog wat strak om m'n voeten, maar dat komt wel goed.
Lindor92
Geplaatst: 26-06-18 21:18
Iemand dit wel eens gezien? Er zit een ladder in het elastiek naast de rits laarzen zijn amper een half jaar oud.