horselover21 schreef:Tienus: momenteel staat ze op pension bij een slager, en hij zegt ook: dit paard is veeel te goed om geslacht te worden.
En dat wil ook niet, onbelast heeft het paard geen pijn, lichte training vind ze geweldig en dan heeft ze ook geen pijn, maar wedstrijden enzo zit er niet meer in ben ik bang.
Inderdaad, als het paard pijn heeft is voor mij de keuze makkelijker gemaakt.. dit is veel erger om te zien, ze staat weg te kwijnen omdat ik haar niet meer rijd. Maar op de wei vind ze het wel gezellig.
Maar voor mij is zo'n paard veel te duur.. zeker als het (weeeeeeeer) wat gaat mankeren, en zoals kimmie zegt.. niemand zoekt een weidemaatje die elk moment haar pees kan afscheuren... die je alsnog weg kan brengen naar de slager.
En kimmie261 kent het paard ook heel goed, het is echt een plaatje om te zien, en zien=kopen, daarom ben ik ook bang dat ze alsnog de handel in komt als ik haar weg geef...
Dan vind ik wel dat hij duur is met zijn pension. Idd zou een mooi veulen een optie zijn, dan is het pensiongeld nog een reden... Maar dan moet je wel afstand van je mooie veulentje kunnen doen. Betaald kindlief nl wel de overige jaren stalling voor mams en het jaar daarop weer een mooie vierbener en die gaat in de sport aan de weg timmeren en dan wie weet kun je....... kopen