Moniek schreef:nee het gaat erom hoeveel een auto geremt mag trekken toch?
klopt. Maar een beetje auto mag vaak al 1300 kg. trekken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 
	
   Moniek schreef:nee het gaat erom hoeveel een auto geremt mag trekken toch?

Moniek schreef:ok dank jullie wel voor de info!!!
Als jullie iets weten hoor ik het ook graag ik zoek een anderhalf paarden trailer.
wel een 2ehandse.
gr moniek

Elegance schreef:Moniek schreef:ok dank jullie wel voor de info!!!
Als jullie iets weten hoor ik het ook graag ik zoek een anderhalf paarden trailer.
wel een 2ehandse.
gr moniek
heb er wel 1 staan hoor...

Moniek schreef:nee het gaat erom hoeveel een auto geremt mag trekken toch?
 maar ik heb er geen verstand van en zit dus met een auto van 20000 Euro waar ik niks mee kan - en ik hoop dat het anderen bespaard blijft
 maar ik heb er geen verstand van en zit dus met een auto van 20000 Euro waar ik niks mee kan - en ik hoop dat het anderen bespaard blijft  
                                                         
 maar aangezien er al veel informatie over de hotra trailers is gegeven neem ik aan dat je er al wel een beeld van hebt
  maar aangezien er al veel informatie over de hotra trailers is gegeven neem ik aan dat je er al wel een beeld van hebt   
                                                         
 
                                                         
 
                                                         


imker schreef:Keesje, heb je een foto/voorbeeld van je trailer?





Elegance schreef:Urielle schreef:Moniek let ook op de kogeldruk. Ik zit hier dus totaal onverwacht met een nieuwe auto die ik had gekocht speciaal vanwege kinder- en paardenspullen erin en de mogelijkheid om een trailer te trekken en nou is de toegestane kogeldruk te laag dus ik kan er alsnog niks achter hangenHij moet 75-100 zijn en bij mijn auto mag maar 65.
kogeldruk? Een trailer heeft bijna geen kogeldruk

 
   dat de kogeldruk, de druk van de aanhanger die op de kogel drukt is. Deze druk moet er zijn om konstante stabiliteit te hebben, anders komt je auto omhoog. Heeft niets met je type auto te maken, die kogeldruk is er nu eenmaal altijd, als die er niet is, dan is het idd
 dat de kogeldruk, de druk van de aanhanger die op de kogel drukt is. Deze druk moet er zijn om konstante stabiliteit te hebben, anders komt je auto omhoog. Heeft niets met je type auto te maken, die kogeldruk is er nu eenmaal altijd, als die er niet is, dan is het idd   linke soep.
 linke soep. 
 Dus even goed ter vergelijking stellen!
 Dus even goed ter vergelijking stellen!                                                         
russel schreef:@Urielle, nu wordt mij net weer verteld dat een kogeldruk van 50 voldoende is.
Heb ik het nou goed begrepen
dat de kogeldruk, de druk van de aanhanger die op de kogel drukt is. Deze druk moet er zijn om konstante stabiliteit te hebben, anders komt je auto omhoog. Heeft niets met je type auto te maken, die kogeldruk is er nu eenmaal altijd, als die er niet is, dan is het idd
linke soep.
Als je trekvermogen van je auto voldoende is, heb je niets met die kogeldruk te maken, alleen met je trekkend vermogen van je auto. Natuurlijk moet je wel kogeldruk hebben, maar dat zal wel met een trailer en paard erin lijkt mij.
Elegance schreef:Nou, 90 kg lijkt me ook niet echt veilig. Weet niet wat voor trailer jij hebt maar een normale trailer met lading heeft een kogeldruk van rond de 50 kg.

russel schreef:Hoe kom ik er achter hoeveel kogeldruk een auto mag hebben??