Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:44

Ik heb ze maar weer opgebeld en het lag aan Imperial Riding de leverancier. Die zou het steeds opsturen maar eht kwam maar niet. Waarom ze me neit op de hoogte hadden gebrachten konden ze geen antwoord op geven behalve dat ze voor konden stellen dat ik het ondertussen een beetje zat was. Maar goed. Heb nu een bevestiging opnieuw gehad dat de spullen besteld zijn en uiterlijk volgende week zou eht pakketje dan verzonden worden. ZO niet dan anuleer ik mijn bestelling. Maar ik bestel er dus nooit meer wat.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:14

maar hun kunnen er in dit geval dus echt niets aan doen zoals ze je laten weten.

geloof me het kan ooit erg langduren als het om leveringen gaat. en wanneer iets niet op voorraad is moet het dus nog gemaakt worden. helaas.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:29

Maar ik geloof eht eerlijk gezegd neit zo want ik bestel heir regelmatig wat van Imperial Riding bij mijn eigen ruitersportzaak en dat is er altijd binnen een week

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:46

Goede ervaringen mee!
nu 1 x wat besteld.

Eergister, en kreeg de bontpad vandaag Lachen

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 22:27

ja maar goed niet alles is even goed leverbaar, geloof me hoelang we ooit moeten wachten en hoevaak dat het fout gaat met zo'n bestelling....

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 07:47

marloezzke schreef:
ja maar goed niet alles is even goed leverbaar, geloof me hoelang we ooit moeten wachten en hoevaak dat het fout gaat met zo'n bestelling....

Ja natuurlijk dat gebeurt altijd wel een keer, maar ik neem aan dat jullie je klanten dan op de hoogte brengen, tenminste zo werkt het hier altijd wel. Ik denk niet dat als je klant een pakketje binnen een week verwacht en de klant zit vervolgens drie weken te wachten zonder dat de winkel contact opneemt, dat jullie dan een belletje of mailtje sturen met het verhaal waarom

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 13:06

ja dat doen we wel. en dat hoort ook zo dus ik snap je commentaar wel. Haha!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:31

heb er zelf nooit besteld...
maar met de winkel heb ik goede ervaringen, veel ruiters it de buurt komen er ook hun spullen halen, haar man heeft ook een springstal. Zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen.....maar zoals ik al zei met bestellen heb ik geen ervaringen