Dat paard van Mark, hij zit ook op Bokt, hij heeft inmiddels een ander paard, en heeft Nikita verkocht omdat het uiteindelijk niet klikte. Hij heeft hem toen particulier verkocht van een meisje dacht ik, en had M1 of M2 gelopen.
Vergeet niet dat een paard kan veranderen in de tijd hé. Het kan dondersgoed zijn dat Nikita van Mark ook wel JOUW Nikita is, als ik zo naar de foto kijken, en de omschrijving, kwa leeftijd etc..
Ik zal eens kijken hoe hij hier op het forum heet.
Dank je!! Heb zojuist een mail naar hem gestuurd dus even afwachten. Heb tevens gisteren nogmaals een mail naar het KWPN gestuurd met de vraag of ze inmiddels geregistreerd staat...
Heb gisteren een reactie van Mark gehad en de Nikita die hij heeft is t helaas niet! Van het KWPN tot op heden nog niks ontvangen. Ook nog een mail gestuurd naar Paardenfokken met de vraag of ze mij konden vertellen wie haar erin heeft gezet maar daar mochten ze niks over zeggen. Ik kan ben ik bang voor alleen nog op het KWPN wachten.... Heb je mss nog een ander idee voor mij???
magda_90
Geplaatst: 17-10-06 15:05
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-05-22 06:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Dank je voor de tip.... Heb al contact gehad met een meisje van daar,maar ze vertelde dat die Nikita een andere afstamming had... Ben nu wel naar een foto aan t kijken van een oproep van een meisje die voorheen een schimmelmerrie had gekocht bij Helma Verhoeven uit Udenhout....wegens het niet klikken van de combinatie weer verkocht.( Steigerde teveel ofzo...). Zegt jou deze handelaar mss iets??
Ik wil toch nog een poging wagen om haar te vinden, voordat ik het opgeef. Mocht er nu niks meer uit voort komen dan zal ik het moeten laten rusten en dan denk ik dat ze inmiddels niet meer in leven zal zijn.
Voor zover duidelijk is:
Ze is verkocht aan A de Buijert uit Kampen. Vervolgens doorverkocht aan collega handelaar( naam onbekend) Laatste nieuws wat bekend is dat ze naar Utrecht is dooverkocht.
Ik heb echt een mega stomme fout gemaakt door te vermelden dat er Nimmerdor in zou zitten, maar het is Notaris....stom stom... stom... Ik kwam erachter doordat ik een halfbroer van haar op internet vond : Oxbow reed onder Luc Leemans...
Is er misschien nog iemand die zich deze merrie kan herinneren?
Ook al heb je slecht nieuws laat het aub weten.
hoogendroog
Geplaatst: 14-10-10 15:06
Inderdaad waarschijnlijk een pittige tante: 2 maal Niki-bloed (Ekstein en Notaris) Hickstead heeft dezelfde combinatie van bloed. Hoop dat je haar vindt!
Maar wel fantastisch als je het vertrouwen van ze hebt!! Ze gaan voor je door het vuur..( Dat is mijn ervaring dan he)
Anoniem
Geplaatst: 14-10-10 15:22
al gevonden?
NikitaKWPN
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-10 15:23
Nee helaas nog steeds niet.
bornie97
Geplaatst: 14-10-10 15:26
kun je een andere foto zetten? deze kan ik niet zien. mischien heb ik haar ook wel eens gezien (je weet maar nooit)
NikitaKWPN
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-10 15:29
Op dit moment helaas niet ( ben aan t werk....) Ik heb ook helaas geen digitale foto's ofzo, ik zal in het weekend nog wat foto's van haar opzoeken en inscannen.