Regenjas tijdens proef!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:07

mag het met springen wel ja als het regent?

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:57

Sydney2005 schreef:

Citaat:
GeJe: Inderdaad bij het springen al wel erg snel (watjes...?)

Kitty: Nee, geen watjes maar gewoon verstandig.

Ik ben als dressuurruiter ook verstandig, maar wij mogen geen regenjas aan, dus heeft niks met verstand te maken....

Ik zeg ook niet dat dressuurruiters onverstandig zijn, maar ik zeg alleen dat springruiters geen watjes zijn maar juist verstandig.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:15

Kitty schreef:
Sydney2005 schreef:

Ik ben als dressuurruiter ook verstandig, maar wij mogen geen regenjas aan, dus heeft niks met verstand te maken....

Ik zeg ook niet dat dressuurruiters onverstandig zijn, maar ik zeg alleen dat springruiters geen watjes zijn maar juist verstandig.

Ja dat zag ik dat je dat zei ja, maar ik zeg dus dat het niks met verstand te maken heeft maar met het feit dat je met dressuur geen regenjas aan mag... Heeft dus niks met watjes en verstand te maken!

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:18

waar het om gaat is dat springruiters geen watjes zijn omdat ze wel een regenjas aan doen

en dat dressuurruiters de kans moeten krijgen ook verstandig te zijn door jas aan te mogen houden

justahorse

Re: Regenjas tijdens proef!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:37

waarom maken ze gewoon geen rijjasjes die tevens ook gewoon als een soort regenjas dient. Dat is ook handig en voor 's omers met korte mouwen ofzo.

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 07:56

Precies Noukie, dat bedoel ik!

leOnie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 15:47

ga met inrijden een regenjas aantrekken, en voor dat je de ring in gaat uit doen, doe ik ook vaak. is wel handig;)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:58

Ja zo doe ik t meestal ook, maar heb 1 x gehad dat t nóg harder ging regenen toen ik me proef begon en ik was alsnog zeiknat nadat ik beide proeven had gereden...

naam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 20:06

leOnie__ schreef:
ga met inrijden een regenjas aantrekken, en voor dat je de ring in gaat uit doen, doe ik ook vaak. is wel handig;)

Ja dat doe ik ook meestal, maar zoals mijn voorganger al zei... als je na 2 proeven in een flinke bui de ring uit komt. ben je alsnog doorweekt!
vind gewoon echt dat ze hier wat aan moeten doen!

Maare, heb nog geen reactie. als ik eind van de week nog geen reactie heb stuur ik de mail nog een keer als reminder. haha
kijken of ze dan reageren bij de KNHS.
als je het in hun tempo laat doen is t buiten seizoen voorbij eer ik antwoord heb hahaha