ik heb jullie hulp nodig! zal ik overgaan of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:54

Urielle schreef:
Ik ga als enige dwars liggen (zo ben ik ) en zou je juist adviseren om nog even in de B verder te rijden tot je alle onderdelen uit de L1 beheerst, nog beter: L2 klaar bent! Ik zou lekker prijsrijden in de B (geef toe, dat IS fijn ) en in die zelfde lijn doorgaan naar de L1.

Mocht je tegen die tijd denken dat je paard er echt 200% klaar voor is dan kun je nog vragen bij het secretariaat of je L1 knt starten ipv B.

Niet de enige hoor, dat wilde ik ook gaan zeggen.

Als je dan toch L1 wilt gaan starten zou ik als ik jou was toch maar alvast beginnen met wat meer oefenen met wijken enzo.
Anders is het straks zo kort dag.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 16:52

Misser schreef:
Stel jezelf de vraag of je het erg zou vinden om de eerste keer in het L1 lagere punten te rijden. Zo niet, kun je gewoon overgaan. Ik vind de nieuwe L1 proeven sowieso niet veel meer verschillen van de B proeven vroeger.

nee al zou ik een hele tijd in de L1 moeten blijven maakt het me ook niet uit.

en verder voor de anderen, ik oefen het wijken en middengalop steeds al een beetje maar wil daar in mei na de B pas echt meer aan gaan sleutelen alles op zijn tijd en niet te overhaast.

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:58

Ik snap het even niet. Ik las net alleen even het 1e berichtje. En toen zij ze dat ze eerst al in de B had gereden en 6 wp had behaald en nu met een ander paard weer 6. Mag je dat dan bij elkaar optellen?

Want ik reed vroeger ook op een pony en toen had ik 18 wp en nu wil ik mei ook in de B starten. Maar mag ik dan overgaan naar de L1?
Of heb ik het verkeerd begrepen?

Kus Sas

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:08

Als je je dan gewoon 1X voor de B in schrijft en 1X voor de L1

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 17:19

SaskiaKur schreef:
Ik snap het even niet. Ik las net alleen even het 1e berichtje. En toen zij ze dat ze eerst al in de B had gereden en 6 wp had behaald en nu met een ander paard weer 6. Mag je dat dan bij elkaar optellen?

Want ik reed vroeger ook op een pony en toen had ik 18 wp en nu wil ik mei ook in de B starten. Maar mag ik dan overgaan naar de L1?
Of heb ik het verkeerd begrepen?

Kus Sas

ik heb met mijn PONY tussen de PONY'S 6 winstpunten gehaald en tussen de PAARDEN met dezelfde PONY ook 6 dus in totaal 12 dus mag ik over snapje?

als het met dezelfde pony/paard is mag dat wel ja.

xxx

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 17:20

Sisco4life schreef:
Als je je dan gewoon 1X voor de B in schrijft en 1X voor de L1

ik start nu officieel B en heb al 1 keer L1 gestart onofficieel.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 12:07

vandaag puur op ontspanning gereden, dat ze lekker over de rug kwam en vanuit daar voorwaarts gereden, middendraf ging lekker! middenstap kwam er ook wat uit. en in de galop moet ik opletten met aanspringen dat ik haar niet teveel belet met mijn binnenhand dan werk ik haar tegen maar ik was wel tevreden!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 07:34

aangezien WD-V niet bedoeld is voor verslagen en er voldoende advies is gegeven zet ik dit topic op slot.