Pluisjes bij eurostar rijbroeken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Men_Sven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:31

Ik heb het ook heel erg...bij mijn steekzakken en knieholtes en mijn bovenbeen....het is zoo zonde

mynique

Re: Pluisjes bij eurostar rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 20:45

Het komt ook meestal (bij mij tenminste) na 2 a 3 maanden. Dacht ook eerst dat het door met zweep rijden kwam en mijn rijlaarzen, maar ja het komt eigenlijk overal voor.
Ik hou jullie op de hoogte. Moet even broeden op de te schrijven brief.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:45

Ja de steekzakken heb ik het idd ook dit komt nog steeds door de rijlaarzen (welke dan ook)

Ik heb een rijbroek met kunstleren zitvlak, dus aan de binnenkant van mijn bovenbenen zal de broek niet pluizen

Ik ben erg benieuwd of je een reactie terug krijgt van Eurostar!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 20:47

Zijn er eigenlijk types die het niet hebben?
Ik draag type Klarissa en finale en die hebben het dus beide.
Oja, de type sarah heeft het ook.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:48

Ik heb de KARLA (dus niet de klara!)

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:53

Ik heb de Diana geloof ik en de Klara.. volgens mij hebben alle merken van euro star het wel want het is toch van dezelfde stof gemaakt?

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 20:54

De husar ook? Die is volgens mij van andere stof of heb ik het verkeerd?

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:14

Husar is idd een andere stof!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 21:23

En die zit ook niet lekker, tenminste dat vind ik.

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:56

en ik heb het ook, met als gevolg dat ik hem niet graag meer draag want ik vind het er niet uitzien! Ik heb het op mijn bovenbenen, volgens de ruitersportzaak komt het door mijn zweep, nou echt niet dus, want bij mijn andere broeken heb ik er geen last van (ander merk) hij is teruggeweest naar de fabriek, daar hebben ze de pluisjes er af gehaald maar na een paar keer gebruik zit hij weer vol pluizen.

mellamoshan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:04

ik heb hget ook met verschillende eurostar broeken. heb het ook altijd op de plaats waar ik mn zweep houd,maar ook onderaan mijn kuiten...

pippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:13

Ik denk dat het ook komt van het klitteband in de wasmachiene.Klitteband dicht en broek omdraaien,wil misschien helpen.

horseNL00

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:18

omg.... hier word ik niet vrolijk van! heb vorige week 2 Eurostar broekjes gekocht!! En normaal heb ik altijd cavallo of Kentucky... maar bij de ruitersportzaak zou en moest ik aan de Eurostar. "Die broeken zijn zo fijn!" ai ai ai....

Vedette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:25

Ik heb het bij me knieholtes en me onderbenen. Met de eerste broek ben ik terug gegaan naar Horseplaza en die hebben hem naar Eurostar opgestuurd. Toen mocht ik een nieuwe rijbroek uitzoeken (had dit probleem al na 3x dragen en een keer wassen ofzow). Nu met de nieuwe rijbroek gaat het verpluizen wel langzamer, maar nog steeds ontwikkellen zich allerlei pluisjes, weer bij de knieholtes en de binnekant van mijn onderbenen. Hoe het kan, geen idee. Wat ik wel weet is dat ik geen Eurostar meer neem!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:27

Heej ja, eindelijk, ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, of dat het aan mijn moeders wastechnieken lag neej heel vervelend, heb er zelf inderdaad ook last van, dacht eerst dat het misschien kwam omdat ik regelmatig ergens in 't prikkeldraad blijf hangen, maar daar krijg je niet echt pluisjes van op je broek

mellamoshan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:51

@ pippie: klitteband zit altijd dicht in de was. miss dat binnenstebuiten nog helpt

@horsenl00: het zijn ook erg fijne broeken, ze zitten gewoon lekker. ze gaan bij mij ook jaren mee, maar na een tijd gaan ze dus pluizen. ik gebruik hem dan nog gewoon hoor, maakt mij die pluisjes nou uit. hij zit ntoch super!

nulnulzeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 07:38

Stop maar met brieven schrijven enzo. Als je over stof gaat wrijven krijg je altijd pluisjes ongeacht de kwaliteit van de stof. Afhankelijk van de druk en het materiaal waarmee je wrijft zal iets sneller of minder snel gaan pluizen. Hier is niks aan te doen. Bij mijzelf pluist het waar ik de zweep heb liggen, maar weer niet bij alle zwepen, eigenlijk voornamelijk bij een bepaalde korte zweep die ik heb.

Je kunt je wel druk gaan maken over de pluisjes en brieven schrijven, maar daar gaan ze geen andere stoffen door gebruiken. Ze weten precies hoe vaak het gebeurd want ze krijgen veel broeken terug. En alles wat ze er aan doen is de broek scheren en terug sturen.

Bij iedereen pluist het trouwens anders en bij sommigen niet omdat iedereen verschillend rijdt. Er zijn ook stoffen die niet (zo snel) pluizen maar die hebben dan ook weer andere kwaliteiten en minpunten (waaronder de prijs en uiterlijk van de stof).

Dus als ik jullie was zou ik de energie van het klagen stoppen in het scheren, het kost nauwelijks werk. Ik ben het er wel mee eens dat die broeken eigenlijk voor dat geld niet zo snel moeten pluizen (ik heb er zelf twee) Ik wil ook als volgende rijbroek een ander merk proberen, kijken hoe dat zit, rijdt en pluist

Ow trouwens, de beste manier van klagen is het niet meer kopen

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:39

Hier nog een pluisje Dat scheren is dat nou wel zo denderen voor die broeken, elke keer als je er wat vanaf haalt wordt de stof toch dunner?

nulnulzeven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:12

Dat denk ik ook, maar ik doe het niet zo vaak. Misschien pluist de stof wel minder als je er pluisjes vanaf blijft halen. Maar het is makkelijker dan terug naar de fabriek stuyren waar ze het er ook af scheren...

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:35

Bij mijn grijze eurostar Finale broek pluist het ook aan de binnenkant van mn linkerbovenbeen (jaja )
Echt zonde

Roosch

Raar, ik heb ook Eurostar (twee zelfs) en nooit ergens last van gehad..

Renske_fjord

jep, ik heb de pluisjes op mn bovenbenen. van mn zweep waarschijnlijk. toch wel jammer ja. ben verder wel erg tevreden over de broek. zit lekker!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:40

Ik heb het ook, op de heupen Supervaag en volgens mij kan je het ook niet weg halen

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 10:49

Quote schreef:
Raar, ik heb ook Eurostar (twee zelfs) en nooit ergens last van gehad..

Welke type rijbroeken heb jij dan?

nulnulzeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:52

Megantjuh schreef:
Ik heb het ook, op de heupen Supervaag en volgens mij kan je het ook niet weg halen
Waarom niet? Ik heb wel eens zo'n ontpluis apparaat geprobeerd maar dat werkte niet. Maar met een oud scheermesje waren de pluisjes snel weg...