E rijbewijs. Waar halen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:06

Ik zag trouwens op marktplaats een advertentie van een rijschool staan om voor 285 euro je E te halen (in enschede). 6 uur les en lunch en afrijden, dat is behoorlijk betaalbaar!

afwasborstel

Re: E rijbewijs. Waar halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:13

Ik heb afgelopen zaterdag z'n test gedaan en ik kon er niks van
Ik ga nu zo'n 2 daagse cursus doen maar dan verspreid over 3 dagen zodat je niet 8 uur op een dag in die auto zit.
Maar volgens mij haal ik het niet geljik de eerste keer, ben namelijk niet zo goed in afrijden... weet iemand wat een extra keer afrijden kost??
Zou wel balen zijn als ze het nu ineens gaan veranderen beetje zonde van mij geld.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:33

Daarom ga ik eerst zelf oefenen (met hulp van iemand die het net gehaald heeft) Dan kan ik het alvast een beetje

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:33

Is het dan niet handiger om losse lessen te nemen en tussendoor met een gewone aanhanger wat te gaan oefenen? Misschien zit je dan veel zelfverzekerder achter het stuur. Het examen zelf kost trouwens 83,95 maar er komen ook nog de kosten bij van de huur van de aanhanger en auto en je instucteur die meegaat. Ik denk dus dat dat boven de 150 euro uitkomt.

Sjafrane

Re: E rijbewijs. Waar halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 10:44

moeilijk moeilijk. Dat ik mijn E rijbewijs gahalen is 1 ding heb ik besloten. Anders kan ik straks wachten tot 2012 vind ik ook wel een beetje lang. Maar of het een 1 dagcurcus word weet ik nog niet. Ik wil wel met mijn vriend gaan oefenen samen. Is een 1 dagcurcus aan te raden.