renskek schreef:Als je de ariats schoonmaakt als ze vies zijn..(en dan ook altijd!)
Dan gaan ze best lang mee!
Ja, idd

Mountain horse lijkt mij ook een mooi merk, ik heb ze ook geprobeerd maar pas ze helaas niet, heb een te smalle voet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
renskek schreef:Als je de ariats schoonmaakt als ze vies zijn..(en dan ook altijd!)
Jennietje schreef:renskek schreef:Als je de ariats schoonmaakt als ze vies zijn..(en dan ook altijd!)
Ja, iddals je er goed mee omgaat .. Ik loop er nu zo'n 2 jaar mee rond in blubber, gras, plassen, zand, rij er minimaal 2 keer per week mee, de verschrikkelijkste stallen hebben ze meegemaakt, ze staan regelmatig op de mesthoop .. en ze leven nog steeds
Ik maak ze ongeveer 1 keer in de 2 weken echt goed schoon (schoenpoets erbij enzo) In de zomer niet té warm, in de winter krijg je ook niet zo heel snel koude tenen. Mijnes waren trouwens 100 euro
Mountain horse lijkt mij ook een mooi merk, ik heb ze ook geprobeerd maar pas ze helaas niet, heb een te smalle voet
magic_lover schreef:ik heb van blackstone
ben er super tevreden over!!
samantha23 schreef:Ik heb de mondoni York schoenen besteld.
Is denk ik net als ariat niet echt een stalschoen, maar een wat fijner schoentje.
Vind ik persoonljk wat mooier.
Deze zijn het:
http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... .jpg[/img]
Ben benieuwd of iemand ze heeft, en of ze goed zijn?
ditchie schreef:Ben je er al uit welke het worden??
mereldevogel schreef:Ik vind deze niet zo mooi, maar gelukkig ieder zijn eigen smaak!
Deze zien er een beetje uit alsof je gaat bergbeklimmen.
De meesten zijn lelijk, maar o zo praktisch!
En ja, ik presteerde het weer om hele lelijke uit te kiezen, terwijl ik uit een heel schap met schoenen keuze had, hihi...
Skitter schreef:Ik vind de MH schoenen juist mooi!
Lekker stevig en stoer!