Super idee, veel eenvoudiger allemaal, toch?!
Maarre, hij is een beetje boven het budget wat ik voor ogen had:D
Enne, wat de stickers betreft......daar moet hij wel voor betalen want dit genereuze aanbod komt niet via hem
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vera schreef:Enne, wat de stickers betreft......daar moet hij wel voor betalen want dit genereuze aanbod komt niet via hem
En hij mag de trailer dan ook zelf gebruiken, na jouw toestemming uiteraard...
Boldly schreef:Ja, dat is dan precies het gedeelte dat je mist...En hij mag de trailer dan ook zelf gebruiken, na jouw toestemming uiteraard...
vera schreef:Mijn trailer is aan een opknapbeurt toe (vloer en wand), nu wilde ik dat gaan uitvoeren maar kreeg ineens een extraatje in de vorm van geld![]()
Dus dacht ik om mijn horizon eens te verleggen en te kijken of ik deze niet weg zou doen en een ander te kopen.
De Ifor Willliams zijn wel aan de prijs als je een goede koopt en behoorlijk zwaar. Dit laatste maakt mij niet zoveel uit maar nu ik toch aan het rondkijken ben dacht ik om eens te kijken naar andere merken.
Alleen heb ik daar totaal geen ervaring mee dus gebruikers-verhalen zijn van harte welkom.
Tsja, het budget......tot zo'n 4.500 euro ongeveer...minder is altijd fijn!
vera schreef:Wat maakt voor jou een Ifor zo geweldig??
Ok, prima trailer, ligt fijn op de weg, lekkere voorlader maar uniek vind ik ze nu ook niet.... of zie ik dit verkeerd?
vera schreef:En aan je benzinekosten
Sugarmiss schreef:En juist dat hoge gewicht nekt hem bij veel auto-bezitters.
Ik ben met je eens dat je beter een zware veilige kunt hebben als een lichtere zwabberbak, maar niet iedereen heeft nu eenmaal een auto om dat gewicht te trekken.
Sugarmiss schreef:Dat is een gave trailer, ik wist niet dat die kombinatie van deur/laadplank bestond.
Sugarmiss schreef:Als dat wel was gebeurd had de regering vast wel weer een stok gevonden om die hond ook te slaan.
Ik nijg nu naar een B-vrachtwagentje, maar ben een beetje bang dat die binnenkort ook aangepakt gaan worden.
Sterre schreef:Ik heb een Humbaur Rapid plus en ben daar erg tevreden mee.
Die van mij heeft een verlengde laadklep (dus niet stijl met instappen), een vooruitstap, een dakraampje en gepolsterde zijkanten met daaronder rubber matten aan de wand.
Verder ligt ´ie super stabiel op de weg, óók als er geen paard in staat.
(Dit is de versie zonder de vooruitstap!)
Verder kan je ook nog kijken op www.humbaur.de .
amondi schreef:Ik snap best dat je soms wat andere meningen wil, maar als je gewent ben aan een Ifor is al het andere minder...
Hooguit misschien een Böckmann met zijn lange dissel.....
amondi schreef:Een anderhalf paard Ifor vind ik trouwens wel oerlelijk! Daar mogen ze echt wel eens een ontwerper op afsturen, het is net Comedy Capers...
amondi schreef:Voor de mensen die niet snappen waarom je een Ifor zou willen: kijk eens bij hengstenhouders rond.... Als die geen vrachtauto hebben dan rijden ze dan? Juist Ifor! De enige die echt sterk is en degelijk!
vera schreef:Uiteraard enorm belangrijk om de bodem te checken!!
Dat is altijd mijn grootste angst.
Ik kijk nu ook naar een trailer met alu bodem, die kan nooit meer rotten
cissy schreef:ik heb een Henra 2 paards en die is in juli 2004 helemaal opnieuw opgebouwd, alle hout vervangen, allemaal nieuwe sluitingen etc. nieuwe gietvloer ook op de klep, dus weer als nieuw en goedkoper dan een hele nieuwe te kopen.
hij is wel vrij zwaar maar ligt als een huis op de weg. Mn paard heeft alle ruimte vd wereld want het is een ruime/hoge trailer. Ik heb een extra 1,5 paards stang erbij dus kan het schot opzij zetten. Ikke dus toch maar niet ruilen met jou op te knappen Ifor
Misschien dat je jouw trailer ook op kunt (laten) knappen dan hou je nog een stukkie budget over! kun je weer andere leuke dingen van doen