Even een update....
Heb vandaag maar eens naar de ruitersport zaak gebeld of ze al iets gehoord hadden van Derby. Niet dus.
Ze is daarna gelijk naar Derby gaan bellen, en belde me later vanmiddag terug om te zeggen dat Derby er niets aan kon doen (:?), en dat ze vonden dat het een onderhoudsfout was.
Te vaak en te dik spul erop gedaan zeiden ze.
Nu wil dat er bij mij écht niet in. Wij hebben al járen en jaren Derby's die we altijd hetzelfde hebben onderhouden, en ze zien er allemaal nog super uit qua leer. Had mijn oude (zoals ik al zei) ook aan de ruitersportzaak laten zien.
Dus heb zelf maar even meneer Derby gebeld.. Wat een eikel zeg

Ik vertelde het hele verhaal nog eens, en dat ik er eigenlijk niet mee akkoord ging zoals het nu werd afgehandeld (laarzen worden teruggestuurd en ik moest zelf maar kijken wat ik ermee ging doen?!).
Toen werd 'ie gelijk kwaad

EN wie dacht ik wel niet dat ik was, en hij was hier degene met verstand van leer en ik wist er niks van.
Oke, is wel zo, maar wij wist ook niet te verklaren hoe het kwam dat alleen DEZE laarzen er zo slecht uit zijn komen zien.
Ze zien er echt uit of ik ze iedere dag met water afspuit en vervolgens naast de verwarming zet...
En hij werd alleen maar kwader en kwader. Hij ging er in ieder geval niks meer aan doen.
Het enige wat hij wilde doen was ze á 300/400 euri's (op mijn kosten) opsturen naar het TNO en ze daar laten testen, als het dan aan het leer bleek te liggen dan kreeg ik nieuwe.
Ja, en dan ben ik nog duur uit, deze laarzen gekocht, plus nog die kosten om ze op te laten sturen?! No way!

Niet echt het toppunt van klantvriendelijkheid en service dus...
Afijn....
Weer naar de ruitersportzaak gebeld, en daar kwam toen ook het verhaal bovendrijven dat ze al vaker problemen hadden gehad met die man... Lekker dan..
Ze ging nu een brief schrijven naar Derby, met het hele verhaal van hun, en mij erbij. En nu dus kijken wat er verder uitkomt.
Baal hier behoorlijk van....
Kan mijn laarzen nu dus zo goed als weggooien, die dingen zien er niet uit en voelen heel uitgedroogd aan.
Nee hoor, het ligt niet aan het leer
Echt ik snap niet dat ál onze Derby's jaar in jaar uit super mooi blijven, en deze niet. En dan zou het ineens aan mijn manier van onderhoud liggen?
Hij heeft het met geen woord over een eventuele coating gehad trouwens.
Geen Derby's meer voor mij