Barbara_m schreef:Echt onwijs knap. Meisje rijdt echt met bijna alle paarden weg. Super, onwijs gefelici-flap-staart.
Beetje gewaagde uitspraak voor iemand die net met 1 (grand-prix) paard in de Z2 weet te scoren, niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Barbara_m schreef:Echt onwijs knap. Meisje rijdt echt met bijna alle paarden weg. Super, onwijs gefelici-flap-staart.
Nistria schreef:jouw uitspraak is iets gewaagder;
ze heeft er wel meerdere succesvol gestart!
. Volgens mij heeft ie nationaal gesprongen! Nistria schreef:jouw uitspraak is iets gewaagder;
Nistria schreef:ik ben niet zo goed in namen, maar 1tje heet Lamento.
Barbara_m schreef:Nistria schreef:jouw uitspraak is iets gewaagder;
Haha! Wel tof dat mijn paard ineens GP gelopen heeft. Volgens mij heeft ie nationaal gesprongen!
liesje23 schreef:liesje23 schreef:
Ze bedoeld dat Sultano Grand Prix heeft gelopen, niet de jouwe hoor!![]()
Het zou wel banketstaaf zijn als ze met een Grand Prix paard niet zou scoren in de Z2.
Neemt niet weg dat het knap is wat ze gepresteerd heeft!
Klopt, ik kwam er te laat achter.
niet op... lindaB schreef:Barbara_m schreef:Echt onwijs knap. Meisje rijdt echt met bijna alle paarden weg. Super, onwijs gefelici-flap-staart.
Beetje gewaagde uitspraak voor iemand die net met 1 (grand-prix) paard in de Z2 weet te scoren, niet
lindaB schreef:Nistria schreef:ik ben niet zo goed in namen, maar 1tje heet Lamento.
v.Lambada das een pony hoor

_Madelon schreef:Wat maakt het uit!
Het is en blijft toch een top prestatie?
Super gefeliciteerd meid!
lindaB schreef:Nistria schreef:ik ben niet zo goed in namen, maar 1tje heet Lamento.
v.Lambada das een pony hoor
Urielle schreef:Waarom reageer je zo, gun je het haar niet?
nu wordt het helemaal uit zn verband getrokken
Ik keek alleen naar het aantal paarden en pony's dat het meisje gereden had en de erelijst op de site van de KNHS en ik vond het best een indrukwekkende staat van dienst voor iemand van een dergelijke leeftijd 
Urielle schreef:Was niet aanvallend bedoeld hoorIk keek alleen naar het aantal paarden en pony's dat het meisje gereden had en de erelijst op de site van de KNHS en ik vond het best een indrukwekkende staat van dienst voor iemand van een dergelijke leeftijd
Ik ben momenteel totaal niet thuis in de Nederlandse dressuursport dus ik ken de achtergronden van zowel de ruiter als de paarden niet
... Please grow up!