Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bettine schreef:Gelukkig meestal wel, maar heb ook wel eens op mijn protocol gehad: 'amazone moet brutaler kijken' en meer dingen in die trant.
Dan vraag ik me echt af wat ik op die wedstrijd doe. Had ik mijn tijd liever ergens anders ingestoken...
Bettine schreef:FrankavdT schreef:Kort door de bocht? Ik rijd voornamelijk voor mijn plezier ja. Als ik fijn heb gereden en het ging gewoon goed, dan interesseren die punten me niet meer zoveel nee. De jury kijkt naar de proef op dat moment, ik denk vaak alweer vooruit naar een volgende klasse, wat mijn paard daar moet kennen en dat probeer ik in mijn proef alvast te oefenen. Nu heb ik het wel over mijn L1 paard en mijn Z1 paard waar ik zo mee denk, het ZZ-Zwaar is natuurlijk wel fijn om goed onderbouwd commentaar te krijgen.
Ja, absoluut kort door de bocht.
Je gaat naar wedstrijden om beooordeeld te worden door een jury, en om de competitie.
Ik weet ook wel zo'n beetje wat voor punten ik krijg voor een goede proef, maar dat wil niet zeggen dat ik me er niks van aantrek wat de jury ervan vindt!
Ik ga niet op wedstrijd om de jurybeoordeling aan mijn laars te lappen...
Als ik een protocol terug krijg waar commentaar op staat wat nergens op slaat dan baal je toch altijd wel. Goede jurybeoordelingen zijn altijd leuk, en daar doe je het toch uiteindelijk voor?!
Als je het zelf allemaal wel weet; blijf dan thuis!
haike schreef:Ik rijd voor de punten, plaatsing, gevoel en natuurlijk plezier. Denk niet dat ik er plezier van zou hebben als telkens slecht scoor en totaal geen vooruitgang boek. Dus score is voor mij zeker belangrijk!
Mijn doel is zo hoog mogelijk te komen.
Als het niet lekker is gegaan, kan ik daar ook echt wel even mee zitten.