. Ik geniet er echt van en ga ook altijd mee als haar groom en anders om ook. Ook als ze geen winstpunt heeft geniet ze volop. Ik ben blij dat ze lol heeft.Veel rij plezier gewenstGroetjes Peggy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik geniet er echt van en ga ook altijd mee als haar groom en anders om ook. Ook als ze geen winstpunt heeft geniet ze volop. Ik ben blij dat ze lol heeft.Veel rij plezier gewenstlovinhorses schreef:Alanta schreef:Ik ben een jaar of 6, 7 geleden weer begonnen met rijden (ook na 25 jaar ongeveer), ik was toen 36, 37 jaar, heb eerst een ouwe merrie gekocht van 16 die eigenlijk nix kon maar super braaf was, die is in 2004 met pensioen gegaan (heb ik nog), we waren toen M1 + winst. 2 jaar geleden heb ik een 3-jarige merrie gekocht en daar ben ik nu L2 + winst mee. Waarom zou het niet kunnen, als je er plezier aan hebt moet je het gewoon doen, leuk hoor en suc6!
Hoi Alanta
Heb jij ook dit weekend gereden in Haaren of doe je dat mischien op 23 april dan komen wij daar ook?
Groetjes lovinhorses
....Bij een manege hier in de buurt rijd een man van 68 nog elke maand netjes zijn oefen parcour met zijn tuiger
Dus je heb nog even
Rosalie123 schreef:Er bestaan zelfs officiële wedstrijden voor 40+ers!
Apple schreef:Leeftijd lijkt me geen belemmering om met wedstrijden te beginnen.
Rosalie123 schreef:Er bestaan zelfs officiële wedstrijden voor 40+ers!
Nooit geweten of is het een grapje?