Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Nee je MAG het B-paard in de B blijven starten omdat je daar al B mee bent gestart. Je MAG echter dan ook door naar de L als dat mag gezien de voorwaarden.....
Daar ben ik het dus niet mee eens. Volgens mij betekent dat dan verplicht promoveren.
Eenmaal reeds uitgebrachte combinaties mogen BLIJVEN in hun huidige klasse.......
Ook jij zakt voor je PENNY-examen.
nou idd.... zeg J**** wil iedereen eerste even de regelementen lezen voordat men begint te roepen hier!!! sjonge jonge... Melanie schreef:Heb ik ook nog een vraagje:
Ik ben met een pony Z1+winst en met een paard Z1+winst geweest telt dat ook of moet het perse 2x bij de paarden.
! Karl66 schreef:Maar mag Haike haar B-paard (er van uitgaand dat die daar aan toe is) ook gelijk versneld laten doorpromoveren naar de Z1?

) CGJ12 schreef:Karl66 schreef:Maar mag Haike haar B-paard (er van uitgaand dat die daar aan toe is) ook gelijk versneld laten doorpromoveren naar de Z1?
Zeg hallo!
Dit is geen kwis!![]()
![]()
Karl66 schreef:Ik wilde gewoon even weten of er mogelijk handel zit in het verhuren van een Z1-paard aan ruiters met maar één Z1-klassering![]()
![]()
gomir schreef:Breng ze bij de KNHS nou niet op ideëen, straks krijgen we nog paspoortcontroles op concours

Zep schreef:Er zit maar 1 maar aan jouw plan CGJ... een zichtbaar fysiek verschil tussen mannetjes en vrouwtjes
Verder vind ik hem briljant![]()
Zep schreef:Er zit maar 1 maar aan jouw plan CGJ... een zichtbaar fysiek verschil tussen mannetjes en vrouwtjes
Verder vind ik hem briljant![]()

CGJ12 schreef:Op deze wijze kun je je paard verhuren zonder dat er een heikneuter opstapt, en is er bijna een GARANTIE voor een winstpunt...........
Je verhuurt gewoon je paard PLUS jezelf....... (en dat mag dan ook meer opbrengen)....

) CGJ12 schreef:Zelfs dat mag geen probleem zijn.
Zeg nou zelf........ Is Edward nu een mannetje of een vrouwtje........
Dus wat is het probleem......... ?

CGJ12 schreef:beantsje schreef:(andere quote, maar ik mocht niet meer nesten)
Nee je MAG het B-paard in de B blijven starten omdat je daar al B mee bent gestart. Je MAG echter dan ook door naar de L als dat mag gezien de voorwaarden.....
Daar ben ik het dus niet mee eens. Volgens mij betekent dat dan verplicht promoveren.
Eenmaal reeds uitgebrachte combinaties mogen BLIJVEN in hun huidige klasse.......
Ook jij zakt voor je PENNY-examen.