daffodil schreef:Ja behalve die slangevolte in galop......gister weer eens een poging gewaagd, maar wat is dat een afschuwelijk iets zeg! Misschien met een pony van 1.50 leuk te doen, maar Alfons ramt aan alle kanten de bakrand, ik krijg dat echt niet gestuurd....dus nee voorlopig echt geen M2 (want ja ik kan ook geen proef uitzoeken waar die niet in zit.......)
Die is errug k*t ja, ahum
. In de rechtergalop huppelen we hem zo door hoor no problemo, maar links heeft ze nog wat meer moeite en dan wordt de middelste boog nogal mégagroot
. Terwijl als je even logisch nadenkt het stuk in contra niet meer is dan een halve grote volte
, maar van E-B bijv. rijdt het gewoon veel makkelijker.Ik ga het gewoon proberen hoor straks, er zitten zeker onderdelen in waar we 7-ens of zelfs 8-en op kunnnen scoren, dus who cares als er dan een slangevolte de mist in gaat... Een verliespunt zal ik zomaar niet rijden, winst misschien ook niet meteen, maar om daar nou voor in het M1 te blijven, nee!
Bij mijn paard is dat ook zo. Er zijn onderdelen waar hij heel goed in is en daar vaak 7-ens en 8-en op scoort. Ik ga het straks ook proberen, op 2 april
(met de nieuwe proeven dus)