Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Giloni schreef:Er werden trouwens ook opnames gemaakt voor Zappsport, Ron Boszhard was er met een filmploeg. Was voor de jongen die het Z2 cat. c gewonnen heeft, weet zo ff niet meer hoe hij heet.. Was ook nog een drama in zijn proef. De jury's hadden de verkeerde proeven. Niet de internationale denk ik.. Hij moest naar de jury komen, en toen hebben ze eerst een kwartier overlegd enzo. Daarna kregen ze nieuwe proeven enzo.. Heel erg slordig.. Maar hij had het alsnog gewonnen.
...tummielover schreef:jhha lotte belde me net,, en ze had uitslagen,,
laurens is 1 met maar 67% is opzich niet zo heel veel,,
michelle is 2
marit is 3
maria was 4
en voorderest weet ik zo niet
egt super van daimy!!!
ohwja fransje van de meer was 5de
CocoChanel schreef:Ik ben ook wezen kijken, ook om van te leren door goed te kijken
Veel goede proeven gezien en leuke ponys.
De uitslagen van de Z1 werden net genoemd met een vraagteken bij nummer twee. Ik weet dat de pony Rietheim's Walter heet, die reserve was.
Ik vond de schimmel in het Z1 erg goed en Thinker van Mandy vond ik ook goed voor elkaar ( zo'n gaaf beest). Helaas wat foutjes.
Van de Z2 heb ik maar een klein deel gezien.
Bij de C Z2 heeft Lars op 't hoog idd gewonnen en bij de C M2 Antoinette te Riele met Just chimento.
Meer weet ik niet
Basvdv schreef:Weet iemand de uitslag van de L2 cat DE?

marjolein88 schreef:jeeeej Fransje 5e . Wij hebben CHamaya du Bois gefokt

Sullie97 schreef:Weet iemand al de uitslagen?