Instructie als jury; voordeel of nadeel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 08:10

clavecimbel schreef:
Dan zou de instructrice eigenlijk nee moeten zeggen. Als het goed is weet zij dat jullie daar starten

Dat is niet altijd zo, mijn instructrice weet echt niet altijd waar ik precies start, nou is ze geen jury dus op zich maakt het niet uit. Maar als je als instructrice 5 dagen per week (min) lesgeeft/paarden traint de hele dag door, zijn dat best wat klanten. Ik vind het knap als je dan nog onthoudt wie er start en waar precies.

Het mag idd niet, maar soms ontkom je er niet aan denk ik.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 15:24

Nadeel.
Je krijgt er bijna altijd wel gezeik over, dat je word voorgetrokken o.i.d.

AnoukvW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:43

het mag niet... en ik zou ook niet starten... maar wie weet dat zij jouw instructrice is... Als je in de buurt moet starten en er veel bekenden meedoen zou ik wel afzeggen en anders gewoon lekker starten

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:03

A_N_O_U_K schreef:
het mag niet... en ik zou ook niet starten... maar wie weet dat zij jouw instructrice is... Als je in de buurt moet starten en er veel bekenden meedoen zou ik wel afzeggen en anders gewoon lekker starten

En je zegt net dat je niet zou starten ?!

chelsea82

Re: Instructie als jury; voordeel of nadeel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 18:58

Ramonalover schreef:
ik heb mijn instrukteur ook eens als jury gehad ik was 1e...

Voel je je daar nu gelukkig mee?
Sorry maar ik zou me daar niet lekker bij voelen.Ik wil mijn punten en prijzen eerlijk verdienen.En dat gebeurd zo niet.

clavecimbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:57

zelf schrijf ik het eigenlijk altijd in mijn agenda. Anders kun je het zeker niet onthouden. Zodat ik als ik tijd heb even kan gaan kijken. Niet dat ik dan gelijk veel aanwijzingen geef, maar gewoon even kijk hoe het gaat.

Ach een vriendin van mij werkt op een springstal, zij zegt dat het dressuurwereldje helemaal niet eerlijk is, geef mij maar springen zegt ze. Heb je een stuk minder gezeik.

Het beste is gewoon niet je instructrice als jury hebben, kun je ook geen gezeik hebben.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:44

chelsea82 schreef:
Ramonalover schreef:
ik heb mijn instrukteur ook eens als jury gehad ik was 1e...

Voel je je daar nu gelukkig mee?
Sorry maar ik zou me daar niet lekker bij voelen.Ik wil mijn punten en prijzen eerlijk verdienen.En dat gebeurd zo niet.

Nou het was ook verdiend
Ze liep super en heel goed dus

Als je het nou verdiend dan is het stom dat je instructeur dan zegt ik geef je maar geen winstpunt want anders valt het op dat is poedersuiker

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 06:56

Ik vind het persoonlijk niet kunnen en is er echt maar 1 jury over de hele dag? Dat lijkt me sterk. Knappe jury die het zo lang vol houdt
Als jullie het netjes zouden oplossen zou je vragen of je bij de andere jury mag starten, desnoods niet voor prijzen maar alleen voor punten.
Verder ligt het aan de instructie of het in je voor- of nadeel werkt.
Het kan allebei de kanten op gaan.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:09

En hoe is het afgelopen?

_Linnie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:54

Nou wel goed. Saartje was super braaf. Ik had 160 en 165 punten en 1e en 2e prijs.