Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marcolemar schreef:dit regelement heeft natuurlijk wel wat te maken met die hele ophef van dat laag diep rond gebeuren...
maar zouden die stewards tegen Anky durven zeggen van; Mevr. van Grunsven zou U alstublieft uw paard niet zo diep willen instellen...
lijkt me best bizar dat Anky en co de schuld krijgen van de mensen die hun systeem nagaan zitten doen en die vervolgens hun paard om zeep helpen... dit vind ik absoluut niet eerlijk tegenover de toppers!
Het dieronvriendelijke rijden kun je vinden op een gewone wedstrijd hier om de hoek niet op FEI wedstrijd...
) QQQQ schreef:(na aandringen van leden van het publiek bij de steward!)
Horsedances schreef:De Duitsers zijn slim genoeg om hun voordeel te doen met dit hele RK-geneuzel, binnenkort wordt vrijwel zeker ook de vermenigvuldigingsfactor voor de muziek naar beneden gebracht (telt nu 6x en wordt
waarschijnlijk 4x
). Motivatie van de FEI, "niemand kan zoveel geld besteden aan de muziek als Anky"

), maar om daar nu olympische medailles voor uit te geven gaat me zo-ie-zo al veel te ver. Horsedances schreef:Kortom binnen een paar maanden kunnen de nieuwe proevenboekjes weer opnieuw geschreven worden. Let op mijn woorden.
Horsedances schreef:Ik ben het volledig met je eens, maar ik vind de motivatie niet deugen.
Het past allemaal in het kader Anky pesten
.

marcolemar schreef:De FEI hecht veel waarde aan de zogenaamde steward langs de inrijbaan. Op iedere officiële wedstrijd wordt geacht tenminste
een steward bij de inrijbaan en de stallen aanwezig te zijn. De steward is er onder andere verantwoordelijk dat er tijdens het
losrijden en bij de omgang respectvol en eerlijk met de paarden omgegaan wordt. Dit alles om het welzijn van het paard te
behouden.
Indien tijdens een evenement de regels van de FEI door een ruiter/trainer/eigenaar/verzorger of enig ander gerelateerd persoon
worden misbruikt zal de steward onmiddellijk ingrijpen. Agressief rijden is verboden en moet ten alle tijden voorkomen worden.
bron: www.dressuurstalvanbaalen.nl
amondi schreef:Er is meestal wel een ringmeester maar die heeft het veel te druk met aan iedereen te vertellen hoeveel er nog voor hun zijn.
amondi schreef:Saskia heeft de mazzel een moeder te hebben die tot 10 kan tellen, de meeste ruiters ontbreekt het daaraan.
VValar schreef:Volgens mij krijgt het halthouden in de kur ook idd een cijfer! Weer zo'n regel die spontaan in het leven geroepen is..
Citaat:Volgens mij krijgt het halthouden in de kur ook idd een cijfer!