Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

grandeur schreef:En hoe ging 'ie, r0dy ??
Ik ben vandaag heen geweest...
Eerste keer Z1, zoals ik al een beetje had voorspeld, was ik dus echt níet aan het rijden... oh oh oh die zenuwen !!
Syl had ook nog wat problemen met één van de bloembakken, hihi.
Er zaten zeker de nodige fouten in, en terecht dan ook veel 5-en en een 4, maar gelukkig... voor de goede dingen ook veel 7-ens!
Al met al, niet verwacht: 184 !
Ben er heel blij mee, en hopelijk rijd ik nu de volgende keren al wat relaxter de ring in...!
In elk geval een hele ervaring rijker (echt wennen, zo'n grote baan!) en ontzettend veel verbeterpunten,
als de spanning bij ons beide minder wordt zal dat al een hoop schelen![]()
!
. in de losrijbak probeerde die steeds et bit weer vast te pakken,..dus ik dacht gaan we weer, maar et viel mee. in de ring was ie heel gespannen, maar liep wel overal langs
, toen mocht ik beginnen dus ik ga van hand veranderen, naar links ben ik bij de bocht van K (geloof ik) schopt ie zand tegen het hekje, gevolg BOK lag ik dr bijna naast
.hahaha, de proef was wel heel braaf, 1 keer verkeerde galop, met gevolg een 1
, en een volte gedraait omdat ie et bit weer vastpakte want hij schrok van een loslopend paard (er was iemand afgevallen) maar hier gelukig geen -2 voor
en verder wat slordigheids foutjes.....................resultaat 148
, was opzich wel tevreden dat ie zich gedroeg...de draak 
was dus niet z'n suc6
!