Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kelliej schreef:He, niet vergeten af te melden voor Zoelen op 4 & 5 maartSuzanne F. schreef:Zo zo das jong zeg. Hij moet nog 5 worden toch? (nah ja officeel 5 nu he?) Wilde je hem nog even snel Z1 starten voor 1 april?![]()
Gefeliciteerd!
Nou niet persé snel, maar hij leert zo ernorm snel en anders moest hij een jaar thuis blijven terwijl hij het zo leuk vind om mee te gaan.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat we echt lang hebben zitten na te denken wat we zouden doen met hem.
Maar nu blijft ie lekker een paar maandjes thuis en krijgt lekker vakantie

kelliej schreef:Nee Zoelen heb ik al afgemeld
kelliej schreef:Nee ik start niet in Zoelen! en als ik al Z ben gestart mag niet meer terug na de M2!
En dan meteen ook zo'n boze Pb
tsssss
amukela schreef:kelliej schreef:Nee ik start niet in Zoelen! en als ik al Z ben gestart mag niet meer terug na de M2!
sorry, ik wilde je alleen maar even waarschuwenEn dan meteen ook zo'n boze Pb
tsssss

kelliej schreef:
Ik bedoelde dat echt niet boos hoor! en met die PB bedoelde ik het ook alleen maar goed om het uit te leggen dat ik niet start
Want dit gaat er anders ook op lijken. 

Suzanne F. schreef:Zo zo das jong zeg. Hij moet nog 5 worden toch? (nah ja officeel 5 nu he?) Wilde je hem nog even snel Z1 starten voor 1 april?![]()
Gefeliciteerd!
kelliej schreef:Bedankt! en oversized succes vandaag!
ik had 185 dussssss ook officieel Z1 dr.